نهایی شدن امتحانات همه پایه های متوسطه دوم در خرداد ۱۴۰۳



امتحانات نهایی،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: امتحانات همه پایه‌های تحصیلی متوسطه دوم در خرداد ۱۴۰۳ به‌صورت نهایی برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، محمدمهدی کاظمی، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: در کنکور ۱۴۰۳ صرفا سوابق تحصیلی پایه دوازدهم با تاثیر ۵۰ درصدی، ملاک عمل قرار خواهد گرفت و در کنکور سال ۱۴۰۴ تاثیر سوابق تحصیلی با احتساب پایه‌های یازدهم و دوازدهم به ۶۰ درصد می‌رسد.

 

وی گفت: آزمون‌های نیمسال دوم (خرداد) دانش آموزان پایه‌های تحصیلی دهم، یازدهم و دوازدهم در سال تحصیلی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ به‌صورت نهایی برگزار می‌شود. ­

 

معاون وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: دانش‌آموزانی که در سال تحصیلی جاری و در خرداد ۱۴۰۳ در امتحانات شرکت می‌کنند در کنکور سال ۱۴۰۵ در هر ۳ پایه دهم، یازدهم و دوازدهم باید سابقه تحصیلی داشته باشند.

 

کاظمی با تاکید بر اینکه از امسال باید امتحانات نهایی در هر ۳ پایه تحصیلی برگزار شود، تصریح کرد: ملاک سوابق تحصیلی هم لزوما نتایج امتحانات خرداد است و امتحانات دی و شهریور به عنوان سابقه تحصیلی برای ارسال به سازمان سنجش آموزش کشور، منظور نمی‌شود.

 

کاظمی با بیان اینکه در کنکور سال ۱۴۰۴ تاثیر سوابق تحصیلی به ۶۰ درصد می‌رسد، افزود: در کنکور ۱۴۰۴ سوابق تحصیلی پایه‌های یازدهم و دوازهم، ملاک عمل خواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------