توقیف ده‌ها هزار سیم کارت و کارت بانکی اجاره‌ای از اتباع غیرمجاز در البرز



سیمکارت و کارت بانکی اتباع خارجی،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
مدیرکل اتباع و امور مهاجرین خارجی استانداری البرز با بیان اینکه برخی شهروندان سیم کارت و کارت بانکی خود را به اتباع غیرمجاز اجاره می‌دهند؛ گفت: این اقدام به نوعی تخلف محسوب می‌شود و مراجع قضایی استان به جد پیگیر این موضوع مهم هستند.

به گزارش ایسنا، سیروس دهقان شیری چهارشنبه ۲٧ دی ۱۴۰۲ گفت: با بررسی‌های میدانی مجموعه  اداره کل امور اتباع، مشخص شد که برخی شهروندان در استان سیم کارت و عابر بانک خود را به اتباع خارجی غیرمجاز اجاره می‌دهند.

 

وی در خصوص چگونگی آشکار شدن این امر در استان البرز گفت: از مردادماه امسال که براساس دستورالعمل وزارت کشور طرح بازگشت اتباع خارجی غیر مجاز در این استان اجرا شد برخی از اتباع به رغم بازگشت به کشور خود مجددا در این استان حضور پیدا می‌کردند.

 

وی بیان کرد: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد این اتباع از طریق سیم کارت‌هایی که برخی از شهروندان استان البرز به آنان اجاره داده بودند با داخل کشور ارتباط داشتند.

 

دهقان شیری تاکید کرد: بر این اساس کار تفحص و پیگیری موضوع با همکاری مراجع قضایی آغاز شد و طی بررسی‌های به عمل آمده تاکنون ده‌ها هزار سیم کارت و ده‌ها هزار کارت بانکی از اتباع غیرمجازی که در استان البرز هستند جمع آوری شده که این سیم کارت‌ها متعلق به شهروندان استان است.

 

مدیرکل اتباع و امورمهاجرین خارجی استانداری البرز با تاکید براینکه این اقدام به نوعی تخلف محسوب می‌شود اظهار کرد: مراجع قضایی استان به جد پیگیر این موضوع مهم هستند .

 

وی یاد آورشد: به طور متوسط روزانه ۱۰۰ عابر بانک و سیم کارت از اتباع خارجی غیرمجازی که در طرح بازگشت به کشورشان در اردوگاه مراقبتی اتباع و مهاجرین خارجی تحت نظر هستند جمع آوری می شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------