مدارس کدام استان‌ها، فردا (دوشنبه 25 دی 1402) تطعیل شد؟



تعطیلی مدارس،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی، گفت: به دنبال بارش برف و برودت هوا برخی مدارس استان دوشنبه، بیست و ‍ پنجم دی 1402 برای دومین روز تعطیل است.

صابر صادقیان در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: با توجه به بارش برف و کولاک، لغزندگی سطح معابر و یخبندان  برخی مدارس استان دوشنبه، بیست و ‍ پنجم دی 1402 تعطیل است.

 

وی افزود: امتحانات داخلی در مناطق فوق به دلیل غیرحضوری شدن مدارس لغو و در زمان مناسب برگزار خواهد شد.

 

صادقیان گفت: مدارس استثنایی در مناطق اعلام شده در تمام مقاطع تحصیلی در شیفت های صبح و بعد از ظهر غیر حضوری می‌باشد.

 

کلیبر و  خداآفرین

با توجه به بارش برف، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در مناطق کلیبر و خداآفرین، مدارس شهری و روستایی این مناطق روز دوشنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۲ در مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول در شیفت های صبح و بعد از ظهر غیرحضوری و مدارس متوسطه دوم در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

 

مدارس منطقه عشایر

با توجه به بارش برف، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه #عشایر مدارس شهری و روستایی این منطقه روز دوشنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۲ در تمام مقاطع تحصیلی در شیفت های صبح و بعد از ظهر غیرحضوری خواهند بود.

 

مدارس منطقه اهر 

با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر در منطقه اهر، فعالیت مدارس این منطقه در روز دوشنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۲ در تمام مقاطع تحصیلی مدارس شهری و روستایی در شیفت‌های صبح و بعدازظهر غیرحضوری می باشد. 

 

مدارس مناطق هوراند و ورزقان

با توجه به بارش برف، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در مناطق هوراند و ورزقان مدارس شهری و روستایی این مناطق روز دوشنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۲ در تمام مقاطع تحصیلی شیفت های صبح و بعد از ظهر غیرحضوری می‌باشد.

 

مدارس منطقه مرند 

با توجه به بارش برف، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه مرند مدارس شهری و روستایی این منطقه روز دوشنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۲ در تمام مقاطع تحصیلی در شیفت صبح غیرحضوری می‌باشد.

 

مدارس منطقه خاروانا

با توجه به بارش برف، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه خاروانا مدارس شهری و روستایی این منطقه روز دوشنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۲ در تمام مقاطع تحصیلی در شیفت صبح و بعد ازظهر غیرحضوری می‌باشد.

 

مدارس آستارا فردا تعطیل شد

به علت بارش برف و برودت هوا، مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و متوسطه اول و دوم شهرستان آستارا روز دوشنبه بیست و پنجم دی در نوبت صبح تعطیل و آموزش‌ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می‌گیرد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------