پروازهای حج عمره تا ۲۴ دی لغو شد



حج عمره،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
تمامی پروازهای عمره مفرده تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۴ به دلیل عدم دریافت مجوزهای پروازی شرکت هواپیمایی لغو شد.

به گزارش مهر، در شرایطی که قرار بود اعزام زائران به عمره پس از ۹ سال از ۱۳ دی آغاز شود در همان روز شروع پروازها به دلیل آنچه مسئولان سازمان هواپیمایی عدم صدور مجوز از سوی عربستان اعلام کردند همه پروازهای عمره متوقف شد.

 

مشکل در مجوزهای لازم برای پرواز به عربستان در حالی است که چندی پیش مسؤولان سازمان هواپیمایی کشوری به عربستان سفر کرده بودند و آمادگی لازم برای پروازها صورت گرفته بود.

 

حالا حج و زیارت در تازه‌ترین اطلاعیه به کارگزاران خود اعلام کرده به دلیل عدم دریافت مجوزهای پروازی توسط شرکت هواپیمایی، کلیه پروازهای عمره تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۴ لغو می‌گردد و با توجه به اهمیت موضوع و شرایط موجود، به کارگزاران محترم تأکید می‌گردد، نسبت به اطلاع رسانی مناسب به زائران در این خصوص اقدام نمایند.

 

در این اطلاعیه تاکید شده: اطلاع رسانی در خصوص پروازهای ۱۴۰۲/۱۰/۲۵ به بعد نیز و اعزام زائرین کاروان‌های لغو شده متعاقباً اعلام خواهد شد.

 

تاکنون از سوی شرکت‌های هواپیمایی تاریخ رسمی برقراری پروازهای عمره اعلام نشده و زائرانی که کاروان خود را مشخص و هزینه سفر عمره را پرداخت کردند چشم انتظار آغاز اعزام‌ها به سرزمین وحی هستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------