واگذاری تملک اراضی و تعهدات تونل سوم کوهرنگ به استان چهارمحال و بختیاری تکذیب شد



واگذاری تملک اراضی و تعهدات تونل سوم کوهرنگ به استان چهارمحال و بختیاری،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان، هرگونه تغییر در مدیریت تملک اراضی و تعهدات تونل سوم کوهرنگ از استان اصفهان به استان چهارمحال و بختیاری را تکذیب کرد.

به گزارش ایراسین، حسن ساسانی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان با تکذیب اخبار منتشر شده در خصوص واگذاری تملک اراضی همچنین مدیریت تونل سوم کوهرنگ به استان چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد : پیرو یکی از مصوبات سفر اخیر وزرای کشور و نیرو به اصفهان به منظور احداث سد تونل سوم کوهرنگ و براساس توافق صورت گرفته میان وزارت نیرو و شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری، مقرر شد تسهیل گری در خرید اراضی مورد نیاز جهت اجرای این پروژه به استان چهارمحال و بختیاری واگذار شود.

 

وی ادامه داد: این توافق در راستای مذاکره با مردم محلی در این استان صورت گرفته است و به معنای واگذاری مدیریت تملک اراضی و تعهدات تونل سوم کوهرنگ به استان چهارمحال و بختیاری نیست.

 

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان ضمن تکذیب خبرهای منتشر شده در این خصوص، اظهار داشت: مدیریت تونل سوم کوهرنگ و احداث سد براساس قوانین و توافقات مربوطه در اختیار شرکت آب منطقه‌ای اصفهان خواهد بود و هیچگونه تغییر و واگذاری در این خصوص صورت نگرفته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------