شورای شهر نوشهر رسما منحل شد



شورای شهر نوشهر،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
فرهاد عسگری سرپرست امور شهری و شورا استانداری مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با وجود جایگزینی اعضای علی‌البدل برای تداوم فعالیت شورا، شهر شورای شهر نوشهر منحل شد.

به گزارش تسنیم، عسگری با تاکید بر اینکه بازداشت سه عضو شورای شهر نوشهر در مهرماه به اتهام ارتشاء و اختلاس انجام شد تصریح کرد: با گذشت بیش از ۲ ماه دیروز صورت جلسه انحلال شورای شهر شهرداری نوشهر تنظیم شد که و برای انجام روند اداری به استانداری ارسال شده است.

 

سرپرست اداره دفتر امور شهری و شورا‌های اسلامی استانداری مازندران گفت: ۲ نفر از اعضای اصلی شورا ماه‌های پیش با موافقت فرماندار استعفا داده بودند و از اعضای اصلی ۲ فرد حضور داشتند که برابر قانون باید ۲ نفر از اعضای علی‌البدل هم وارد ترکیب اصلی شورا می‌شدند تا با چهار نفر این نهاد رسمیت پیدا کند، اما متاسفانه یکی از اعضای علی‌البدل هم استعفا داد و با باقی ماندن سه نفر شورا از رسمیت خارج می‌شود.

 

وی اد‌امه داد: به دلیل اینکه شورای شهر نوشهر به حد نصاب نرسید این نهاد به طور رسمی منحل شد.

 

عسگری تصریح کرد: فرایند اداری انحلال شورا در استانداری در حال انجام بوده و استاندار به عنوان قائم مقام وزارت کشور به طور مستقیم می‌تواند شهردار را انتخاب کند و این روند اداری تا چند روز آینده انجام می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------