مدارس مشهد در نوبت صبح غیر حضوری شد/ تعطیلی مهدهای کودک و مراکز پیش‌دبستانی



تعطیلی مدارس مشهد،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
به دلیل آلودگی هوا امروز کلیه فعالیت‌های آموزشی مدارس در مشهد، مناطق هفت گانه، تبادکان، رضویه، احمد آباد، در کلیه مقاطع در شیفت صبح بصورت غیر حضوری در بستر سامانه شاد برگزار می‌شود. همچنین مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی نیز امروز در شیفت صبح تعطیل و کلیه فعالیت‌های ورزشی در محیط های باز در نوبت صبح تعطیل هستند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، مهدی اله پور، مدیر کل حفاظت از محیط زیست استان بیان کرد: پس از بررسی‌های کارشناسی با تاکید بر آمادگی کامل دستگاه‌های خدمات رسان، امدادی و درمانی از مردم خواست تا از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند و مصوبات به شرح ذیل تصمیم گیری شد.

 

دبیر کارگروه شرایط اضطراری گرد و غبار خراسان رضوی اعلام کرد: با عنایت به پایداری وضعیت گرد و غبار، امروز کلیه فعالیت‌های آموزشی مدارس در مشهد مقدس، مناطق هفت گانه، تبادکان، رضویه، احمدآباد، در کلیه مقاطع در شیفت صبح به‌صورت غیر حضوری در بستر سامانه شاد برگزار می‌شود. همچنین مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی نیز فردا در شیفت صبح تعطیل و کلیه فعالیت‌های ورزشی در محیط های باز در نوبت صبح تعطیل هستند.

 

اله‌پور تاکید کرد: جلوگیری از تردد افراد دارای بیماری زمینه‌ای تنفسی و قلبی، کودکان، افراد سالخورده، مادران باردار و افراد دچار حساسیت‌های پوستی در سطح شهر و استفاده از ماسک  به شدت توصیه می‌شود و آنان باید فعالیت های بدنی، پیاده روی، ورزش، خرید و یا پیگیری سایر امور خود را به وقت دیگری موکول کنند.

 

در این کارگروه از دستگاه های دولتی خواسته شده در صورت امکان، با دورکاری کارکنان دارای بیماری‌های زمینه‌ای، تنفسی، قلبی و مادران باردار یا دارای فرزند زیر ۶ سال همکاری نمایند.

 

وی تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی مکلف به اطلاع‌رسانی صحیح به مجموعه کارکنان و زیر مجموعه‌های مدیریتی و نظارت بر اجرای صحیح موضوع را خواهند داشت و همچنین فرمانداران شهرستان‌ها در خصوص تشکیل جلسات شرایط اضطرار و اتخاذ تصمیمات لازم اقدام نمایند.

 

اله‌پور ادامه داد: مقرر شد، شهرداری مشهد از سیستم‌های صوتی و سایر تجهیزات اطلاع رسانی موجود در پارک‌های بزرگ شهر و مراکز تفریحی و تفرجی مشهد، جهت اطلاع رسانی و هشدار به شهروندان استفاده کرده و هشدار های لازم صورت پذیرد.

 

وی افزود: اعلام این مصوبات به منزله ابلاغ رسمی به کلیه دستگاه ها و نهادهاست.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------