جو آرام در اغلب نقاط کشور تا جمعه/ نوار غربی از شنبه بارانی می‌شود



هواشناسی ایران،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
سازمان هواشناسی برای اغلب نقاط کشور جوی آرام پیش‌بینی و اعلام کرد که از شنبه نوار غربی و برخی نقاط دیگر کشور شاهد بارش باران و وزش باد خواهند بود.

به گزارش ایرنا و بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز سه شنبه ۲۸ آذر تا جمعه در غالب مناطق کشور جو پایداری حاکم است که در کلانشهرهای صنعتی سبب تداوم و افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

 

هواشناسی اعلام کرد: همچنین در روز چهارشنبه و پنجشنبه در برخی نقاط جنوب، جنوب شرق و شرق کشور، وزش باد و در ارتفاعات افزایش ابر انتظار می‌رود. جمعه به تدریج با ورود سامانه بارشی از غرب کشور، در برخی نقاط شمال غرب، غرب و ارتفاعات البرز، ابرناکی بارش و وزش باد پیش بینی می‌شود.

 

طبق اعلام هواشناسی، شنبه در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، ارتفاعات البرز، ارتفاعات زاگرس و برخی نقاط بوشهر و فارس، بارش باران و وزش باد شدید، در مناطق جنوبی رعد و برق و در نقاط سردسیر و ارتفاعات، بارش برف رخ می‌دهد.

 

سازمان هواشناسی هوای امروز پایتخت را قسمتی ابری تا نیمه ابری، در برخی ساعت‌ها همراه با غبار محلی و گاهی وزش باد ملایم پیش‌بینی کرد. بیشینه دمای امروز تهران ۱۲ و کمینه دما ۴ درجه خواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------