تداوم آلودگی کلانشهرها تا دو روز آینده/ نوار شمالی از امروز تا جمعه بارانی است



آلودگی هوا در ایران،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
سازمان هواشناسی، ضمن اعلام تداوم آلودگی شهرهای صنعتی تا دو روز آینده، از بارش باران در نوار شمالی کشور از اواخر وقت امروز تا جمعه خبر داد.

به گزارش ایرنا، سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی کشور اعلام کرد: طی دو روز آینده در شهرهای صنعتی انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا ادامه خواهد داشت.

 

هواشناسی همچنین از بارش باران در نوار شمالی کشور هم خبر داد و اعلام کرد: از اواخر وقت امروز با شمالی شدن جریانات بر روی دریای خزر، در استان‌های ساحلی دریای خزر و بخش‌هایی از اردبیل، افزایش ابر، بارش پراکنده و کاهش نسبی دما رخ می‌دهد.

 

سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران در شمال کشور برای فردا خبر داد و اعلام کرد: چهارشنبه علاوه بر مناطق یاد شده در بخش هایی از شمال غرب و غرب و پنجشنبه در ارتفاعات و دامنه البرز مرکزی، شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

 

طبق اعلام هواشناسی، جمعه نیز بارش در سواحل خزر، اردبیل و خراسان شمالی ادامه خواهد داشت. شنبه مجددا در نواحی شمال غرب، غرب و سواحل غربی دریای خزر، افزایش ابر، بارش و وزش باد انتظار می‌رود.

 

هواشناسی همچنین اعلام کرد: از بعد از ظهر امروز و فردا، دریای خزر مواج و متلاطم است.

 

سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت امروز هوای پایتخت نوشت: تهران هم امروز هوایی صاف و غبارآلود همراه با وزش باد ملایم را تجربه خواهد کرد. بیشینه دمای تهران امروز ۱۸ و کمینه دمای آن ۷ درجه خواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------