رگبار باران در مناطق کشور/ کاهش کیفیت هوا در ۴ شهر از امروز تا دوشنبه



بارش باران در کشور،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: از امروز تا دوشنبه در شهرهای پرجمعیت تهران، کرج، اصفهان و اراک افزایش غلطت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.

صادق ضیاییان در گفت‌وگو با ایسنا گفت:  امروز در برخی نقاط استان های خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، غرب اصفهان و فارس، کرمان، یزد، هرمزگان و سیستان و بلوچستان، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.   همچنین در سواحل دریای خزر نیز ابرناکی و بارش پراکنده انتظار می رود.

 

وی افزود: شنبه در استان‌های سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و نیمه جنوبی کرمان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می دهد.

 

ضیاییان ادامه داد: یکشنبه در اردبیل و استان های ساحلی خزر وزش باد شدید جنوبی و افزایش دما پیش بینی می شود. در برخی مناطق شمال غرب کشور افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می دهد و در سایر مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم است.

 

وی افزود: دوشنبه بتدریج با ورود سامانه بارشی از شمال غرب و غرب کشور در استان‌های واقع در شمال غرب و برخی نقاط استان‌های کرمانشاه، کردستان و ایلام ابرناکی، بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد و در ارتفاعات برف پیش‌بینی می‌شود. سه‌شنبه با شمالی شدن جریانات بر روی دریای خزر ابرناکی، بارش باران و وزش باد همراه با کاهش نسبی دما در سواحل دریای خزر و مناطق شمالی استان‌های اردبیل و آذربایجان شرقی آغاز می‌شود.

 

وی گفت: از  امروز تا دوشنبه در شهرهای پرجمعیت تهران، کرج، اصفهان و اراک افزایش غلطت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.

 

ضیاییان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا شنبه ۴ آذر صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعات‌ با غبار محلی و در اواخر وقت افزایش ابر، با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد و طی روز یکشنبه ۵ آذر، نیمه ابری تا ابری، همراه با غبار محلی و از بعد از ظهر همراه با وزش باد و گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------