موافقت رسمی با کاهش خدمت سربازی



سربازی،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
رئیس ‌ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به کاهش خدمت سربازی گفت: پس از بیش از یک سال و نیم بررسی و تلاش صورت گرفته، فرماندهان پذیرفتند با جایگزینی سایر نیروها و تغییرات فرآیندها بتوانیم سه ماه خدمت سربازی را کاهش دهیم که اتفاق افتاد.

به گزارش تسنیم، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز در نشست با فرماندهان ارشد انتظامی استان کرمان، اظهار داشت: ارزیابی میدانی ستاد کل نیروهای مسلح از بخش‌های نظامی و انتظامی سراسر استان کرمان انجام شده و مجموع گزارش‌ها بر این مبناست که امنیت به حمدالله در مسیر رشد و پپشرفت قرار دارد و نقاط قوت توسعه یافته و کاستی‌ها کاهش داشته است‌.

 

وی بیان کرد: کرمان استانی پهناور و دارای مسائل و مشکلات متعددی است که وظیفه بسیاری بر دوش فرمانده انتظامی و استان قرار دارد و با حداقل امکانات و اقدامات شبانه‌روزی در حال کارند.

 

رئیس ‌ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: همه شاخص‌های امنیتی استان کرمان رو به بهبود است و جرم و مشکلات کاهش یافته و کارهای بسیار سنگین‌تری بر عهده همرزمان فرماندهی انتظامی گذاشته شده است.

 

وی با بیان اینکه انتظامی در جنوب استان کرمان تقویت می‌شود، گفت: اقداماتی نیز در مورد کویر و امنیت جامع‌تر در کویر در دستورکار قرار می‌گیرد.

 

سرلشکر باقری خاطرنشان کرد: امیدواریم با بسیج امکانات در نیروهای مسلح و کمک استاندار کرمان و مراجع استانی و ملی به انتظامی استان شاهد موفقیت‌های بیش از پیش باشیم.

 

رئیس کل ستاد نیروهای مسلح گفت: مسئله سربازی مسئله آسانی نیست که با تصمیمات ناگهانی بتوان تغییرات اساسی در آن داد زیرا سرباز و جوان عزیز ما در این مقطع زندگی می‌آید و مسئولیت در دفاع و امنیت کشور موضوع ساده‌ای نیست.

 

وی بیان کرد: پس از بیش از یک سال و نیم بررسی و تلاش صورت گرفته، فرماندهان پذیرفتند با جایگزینی سایر نیروها و تغییرات فرآیندها بتوانیم سه ماه خدمت سربازی را کاهش دهیم که اتفاق افتاد.

 

رئیس ‌ستاد کل نیروهای مسلح از کاهش و کسری خدمت برای فرزندان ایثارگران، افراد دارای خدمت بسیجی و همچنین مهارت‌آموزی خبر داد و ابراز داشت: میانگین زمانی که سرباز خدمت می‌کند ماه‌های زیادی نیست با این وجود اما تلاش بر این است تسهیلات بیشتری برای سربازان فراهم کنیم هرچند کار آسانی نیست.

 

سرلشکر باقری در پایان سخنان خود با اشاره به حضور و انجام وظیفه سربازان در سرتاسر مرزها و بخش‌های مختلف کشور اظهار داشت: هرچند نمی‌توان به آسانی تصمیماتی برای سربازان اتخاذ کرد اما تلاش برای تسهیلات بیشتر انجام می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------