از آقامون جنتلمنه تا دافی و گنگستر شهرآمل؛ همه آهنگ‌هایی که باعث اخراج مدیر یا معلمان مدارس شد



اخراج معلمان و مدیران مدارس بخاطر آهنگ های جنجالی،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
مدیر یک مدرسه در کرمان به خاطر پخش یک آهنگ و انتشار ویدئوی رقص دانش‌آموزان اخراج شد.

به گزارش خبرآنلاین، اخیرا ویدیویی در فضای مجازی از رقص و شادی دختران دانش‌آموز در مدرسه‌ای در کرمان منتشر شد که واکنش‌ برانگیز شد. در این ویدئو دانش‌آموزان با آهنگ «دافی» در حال رقص و شادی هستند.

 

دافی که ترانه‌ای برای یک برند آرایشی بود، در شبکه‌های اجتماعی به شدت مورد استقبال قرار گرفت که واکنش‌های متفاوت و انتقادی به آن، کار را به جایی رساند که در نهایت خواننده آن بازداشت و پس از مدت کوتاهی آزاد شد.

 

حالا و بعد از پخش این آهنگ در یک مدرسه دخترانه، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به خبرگزاری تسنیم گفت: به دنبال اجرای برنامه غیرمتعارف در یکی از مدارس کرمان مدیر مدرسه متخلف لغو ابلاغ و به هیئت تخلفات اداری معرفی شد.

 

رضا رضایی اظهار داشت: به دنبال اجرای برنامه سخیف و غیر قابل قبول در یکی از مدارس شهر کرمان مدیر مدرسه لغو ابلاغ و به هیئت تخلفات اداری معرفی شد.

 

او با بیان اینکه سایر اقدامات قانونی در ارتباط با این مدرسه نیز انجام خواهد شد، گفت: متاسفانه در آغاز سال تحصیلی جدید یکی از مدارس شهر کرمان مراسم جشن بازگشایی مدرسه را به شکل غیر متعارف اجرا کرده که بعد از مشخص شدن صحت موضوع دستور به لغو ابلاغ مدیر مدرسه و معرفی آن به هیئت تخلفات اداری داده شد.

گنگستر شهر آمل

اما این اولین بار نیست که پخش آهنگی در مدرسه تا این حد سروصدا بپا می‌کند. بهمن ماه سال گذشته بود که ویدیویی از همخوانی دانش‌آموزان درحضور معلم در فضای مجازی منتشر شد، ویدیویی که دانش‌آموزان در آن مشغول به خواندن موسیقی‌ای بودند که آن روزها اصطلاحاً «وایرال» یا دست‌به‌دست شده بود، با این وجود فریاد قطعه «گنگستر شهر آمل» در کلاس درس واکنش برانگیز شد. طوری‌که مقامات آموزش و پرورش استان بلافاصله از رد صلاحیت معلم و احتمال لغو مجوز مدرسه خبر دادند.

 

آقامون جنتلمنه

سال ۱۳۹۸ بود که از مدارس مختلف ویدیوهایی منتشر شد که دانش‌آموزان مشغول خواندن یک موسیقی از خواننده‌ای لس‌آنجلسی بودند، تکرار همخوانی قطعه «آقامون جنتلمنه» سبب شد، علی مطهری، نایب رئیس وقت مجلس شورای اسلامی در واکنشی به آن خطاب به وزیر آموزش و پرورش وقت بگوید: «وزیر آموزش و پرورش باید پاسخگو بوده و مدیران اینگونه مدارس نیز برکنار شوند.»

 

سید محمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش وقت هم در واکنش به پخش کلیپ آهنگ‌های مبتذل در مدارس اظهار کرد: امروز در دنیای آشفته و شلوغ شاهد این هستیم که مهمترین هدف دشمنان تغییر هویت فرزندان ما است، هویتی که با آموزه‌های ایرانی و اسلامی عجین شده است. در این کلیپ‌ها اغراض سیاسی کاملاً مشهود است، سه نفر از دوستان مختصص را مامور بررسی این موضوع کردم تا ریشه تولید این کلیپ‌ها مشخص شود.»

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------