کلیه مراکز آموزشی نوبت عصر مشهد تعطیل شد



تعطیلی مدارس مشهد،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
براساس اعلام کارگروه شرایط اضطراری گرد و غبار خراسان رضوی، کلیه فعالیت‌های آموزشی تمامی مراکز آموزشی باید به صورت غیر حضوری و در بستر سامانه شاد و وبینار در نوبت عصر تا پایان امروز در مشهد، نواحی هفت‌گانه، تبادکان، احمدآباد و رضویه انجام شود. همچنین کلیه فعالیت‌های ورزشی در محیط‌های باز و بسته تعطیل خواهد بود.

به گزارش ایسنا، دقایقی پیش در کارگروه شرایط اضطراری گرد و غبار خراسان رضوی که در اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی برگزار شد، مهدی اله‌پور، مدیر کل حفاظت از محیط زیست استان بیان کرد: پس از اعلام امروز صبح دانشگاه علوم پزشکی به دبیرخانه این کارگروه جهت تشکیل جلسه، جلسه اضطرار به صورت فوری تشکیل و پس از بررسی‌های کارشناسی با تاکید بر آمادگی کامل دستگاه‌های خدمات رسان، امدادی و درمانی از مردم خواست تا از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند و مصوبات به شرح ذیل تصمیم‌گیری شد.

 

دبیر کارگروه شرایط اضطراری گرد و غبار خراسان رضوی اعلام کرد: کلیه فعالیت‌های آموزشی تمامی مراکز آموزشی در نوبت عصر تا پایان امروز در مشهد، نواحی هفت گانه، تبادکان، احمدآباد و رضویه به صورت غیر حضوری و در بستر سامانه شاد و وبینار  انجام شود. همچنین کلیه فعالیت‌های ورزشی در محیط‌های باز و بسته در نوبت عصر تعطیل است.

 

 

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: از صبح امروز اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، کلیه فعالیت‌های ورزشی در مدارس را ممنوع اعلام کرد.در این کارگروه مقرر شد، اداره کل هواشناسی استان برای شهرستان مشهد به صورت مجزا و جداگانه هشدار های لازم را اعلام نماید.

 

وی افزود: منشاء این پدیده امروز صبح از حوزه شمال شرقی و غرب استان اعلام شد و طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان از عصر امروز وضعیت به صورت کاهشی خواهد بود.

 

اله‌پور تاکید کرد: جلوگیری از تردد افراد دارای بیماری زمینه‌ای تنفسی و قلبی، کودکان، افراد سالخورده، مادران باردار و افراد دچار حساسیت‌های پوستی در سطح شهر به شدت توصیه می‌شود و آنان باید فعالیت‌های بدنی، پیاده‌روی، ورزش، خرید و یا پیگیری سایر امور خود را به وقت دیگری موکول کنند.

 

وی تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی مکلف به اطلاع‌رسانی صحیح به مجموعه کارکنان و زیر مجموعه‌های مدیریتی و نظارت بر اجرای صحیح موضوع را خواهند داشت و همچنین فرمانداران شهرستان‌ها در خصوص تشکیل جلسات شرایط اضطرار و اتخاذ تصمیمات لازم اقدام نمایند.

 

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بیان کرد: اعلام این مصوبات به منزله ابلاغ رسمی به کلیه دستگاه ها و نهادهاست. برای پیش بینی وضعیت هوا فردا شهر مشهد، امروز ساعت 18 جلسه اضطرار برگزار خواهد شد.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------