مدارس اصفهان فردا (چهارشنبه ۲۴ آبان) باز است/ لغو دورکاری کارکنان دستگاه‌های اجرایی تهران



عدم تعطیلی مدارس اصفهان،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
آخرین اخبار تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های اصفهان برای روز چهارشنبه توسط مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اعلام شد.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با ایمنا، درباره تعطیلی مدارس اصفهان برای روز چهارشنبه اظهار کرد: کارگروه اضطرار آلودگی هوای اصفهان تشکیل و برای فعالیت مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و ادارات در روز چهارشنبه بیست و چهارم آبان تصمیم‌گیری شد.

 

وی ادامه داد: اداره کل هواشناسی استان اصفهان برای فردا کاهش غلظت آلاینده‌های جوی را پیش‌بینی را کرده است، لذا طبق بررسی تمام فاکتورهای لازم از جمله عوامل جوی فردا تمام مقاطع تحصیلی در مدارس و دانشگاه‌ها به روال قبل فعالیت خواهند کرد و هیچ مقطعی تعطیل نیست.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با تاکید بر روال عادی فعالیت ادارات، مدارس و دانشگاه برای فردا، افزود: طرح زوج و فرد نیز به روال سابق خواهد بود.

 

تعطیلی مهدهای‌کودک و پیش‌دبستانی البرز/ مقطع ابتدایی غیرحضوری شد

احمد افضلی بعد از ظهر در کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان البرز که در استانداری البرز اظهار کرد: بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوای البرز فردا چهارشنبه ۲۴ آبان ماه، مهدهای کودک و پیش دبستانی البرز تعطیل شده و کلاس‌های مقطع ابتدایی آموزش و پرورش در تمامی مناطق شهرهای استان به غیر از شهرستان طالقان غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.

 

وی افزود: در این راستا مدیران دستگاه‌های اجرایی با مرخصی کارکنان با اولویت افراد دارای بیماری‌های قلبی، تنفسی، خانم‌های باردار و مادرانی که فرزند زیر ۷ سال دارند، موافقت کنند.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز تصریح کرد: همچنین بر اساس این مصوبه فعالیت‌های ورزشی در فضای باز برای سایر مقاطع ممنوع می‌باشد.

 

گفتنی است هم اکنون هوای البرز در وضعیت ناسالم قرار دارد.

 

لغو دورکاری کارکنان دستگاه‌های اجرایی تهران

استانداری تهران اعلام کرد تمام کارکنان دستگاه‌های اجرایی فردا /چهارشنبه/ باید در محل کار حاضر شوند و دور کاری این روز که پیشتر اعلام شد، لغو شده است.

 

پیش از این و براساس آلودگی هوای تهران تصمیم بر آن شده بود که یک سوم کارکنان ادارات پایتخت دور کاری کنند.

 


تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------