تکلیف فعالیت مدارس اصفهان برای فردا مشخص شد



وضعیت مدارس اصفهان در 20 آبان 1402،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از نحوه فعالیت مدارس برای فردا (شنبه) خبر داد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با ایمنا اظهار کرد: به دنبال استمرار شرایط آلودگی هوا و سکون جو تا روز چهارشنبه هفته آینده، جلسه کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان به طور مستمر درحال برگزاری است.

 

وی افزود: با توجه به بررسی مؤلفه‌های جوی کنونی و اینکه سه روز پایانی هفته جاری (چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه) مدارس فعالیتی نداشتند، در جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا تصمیمی برای تعطیلی مدارس اعمال نشد.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: در این جلسه مصوب شد فردا بیستم آبان، هیچ‌گونه فعالیت ورزشی در فضای باز مدارس انجام نشود و برنامه صبحگاه مدارس نیز برگزار نخواهد شد.

 

شیشه فروش ادامه داد: اردوهای مدارس نیز برگزار نخواهد شد و دانش‌آموزان مکلف هستند از ماسک استفاده و مسائل بهداشتی را رعایت کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: تقویت پلیس در چهارراه‌ها و برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی نیز اعمال خواهد شد.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با تأکید بر اینکه هرگونه اعمالی که به افزایش سطح آلاینده‌های جوی منجر شود ممنوع است، گفت: آتش زدن بقایای گیاهی و مزارع نیز ممنوع خواهد بود.

 

وی ادامه داد: در این کارگروه تأکید شد اداره کل محیط زیست استان همچنان نسبت به تداوم پایش واحدهای آلاینده اقدام و همچنین بر توزیع سوخت پاک در جایگاه‌ها نظارت کند.

 

شیشه فروش گفت: طرح زوج و فرد در رینگ ترافیکی شهر اصفهان از ساعت هشت صبح تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۱ تا پایان هفته آینده اجرایی خواهد شد.

 

وی اظهار کرد: باتوجه به پیش بینی افزایش غلظت آلاینده‌ها در روزهای آینده، اعمال محدودیت برای روز یکشنبه بیست‌ویکم آبان، فردا در کمیته اضطرار شرایط آلودگی هوا مطرح، تصمیم‌گیری و اعلام خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------