افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی کرایه تاکسی‌ها در زمان بارندگی



کرایه تاکسی،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در مورد افزایش نرخ ۱۰ تا ۱۵ درصدی کرایه تاکسی‌های پایتخت در زمان بارش برف و باران توضیحاتی ارائه کرد.

جعفر تشکری هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد افزایش نرخ کرایه تاکسی در زمان بارش برف و باران گفت: در مورد مکانیزم نرخ گذاری تاکسی های سطح شهر باید اعلام کنم که در مصوبه شورای شهر تهران در سال‌جاری برای روزهای خاص مثل زمانی که  با شدت بارندگی مواجه هستیم به خصوص در معابری که در زمان بارش دچار ترافیک‌های سنگین می‌شوند حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش نرخ در مصوبه  پیش بینی شده که این افزایش صرفا از طریق سازمان تاکسیرانی و با نظارت آنها و صرفاً در زمان قید شده انجام می‌شود.

 

وی با تأکید بر اینکه رانندگان تاکسی نمی‌توانند این افزایش نرخ را رأسا انجام دهند، افزود: سازمان تاکسیرانی موظف است اینگونه خطوط و شرایط را بررسی کند و این اجازه افزایش نرخ کرایه را تنها برای مقطع زمانی بارش‌ها بدهد.

 

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران اظهار کرد: در تهران در زمان بارش برف و باران شاهد افزایش ترافیک در معابر و در نتیجه تأخیرهای زیاد خودروها هستیم و این مصوبه باعث افزایش انگیزه رانندگان تاکسی برای فعالیت در خطوط در زمان بارش‌ها می‌شود.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------