دوربين در مترو بالای سر زاكانی؛ سندی که ادعای شهردار تهران را تکذیب می‌کند



دوربین در مترو،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
مجتبی بیات مدیر ارشد خط ۴ مترو تهران روز گذشته اعلام کرد که قطار‌های AC سری جدید از ۳۰۰ تا ۵۰۰ که بدنه آلومینیومی دارند مجهز به سیستم مداربسته داخل واگن هستند.

به گزارش مدارا، "علیرضا زاکانی" شهردار تهران عصر دیروز در حالی ادعا کرد که واگن‌های قطارهای مترو و اتوبوس‌های BRT به دوربین مجهز نیستند که اسفندماه سال گذشته انتشار تصاویر زنده از واگن زنان در سایر واگن‌ها بحث برانگیز شده بود.

 

هادی زند – سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران – همان زمان به باشگاه خبرنگاران جوان گفت که مانیتور‌های داخل قطار‌های مترو از ابتدا بهره‌برداری به منظور پخش پیام‌های آموزشی و فرهنگی فعال بودند، اما در چند ماه گذشته به علت بروز مشکلات فنی در سرور‌های ویدیویی قطارها، مانیتور‌ها خاموش و در فرایند تعمیر و تست قرار گرفته‌اند.

 

همچنین بررسی های انجام شده حاکی از این است که مراحل نصب و اساساً اقدام به نصب دوربین در واگن‌های مترو از سال ۸۷ و در دوره مدیریت محسن هاشمی در متروی تهران آغاز شده بود.

 

روزنامه فرهیختگان هم در گزارشی که سال ۹۷ از اتاق مانیتورینگ مترو منتشر کرده بود از قول یکی از ماموران مترو نوشت که برخی از واگن‌های جدید قطارهای شهر مجهز به دوربین هستند اما واگن‌های قدیمی دوربین ندارند.

 

همه این‌ها در حالی است که مجتبی بیات مدیر ارشد خط ۴ مترو تهران روز گذشته اعلام کرد که قطار‌های AC سری جدید از ۳۰۰ تا ۵۰۰ که بدنه آلومینیومی دارند مجهز به سیستم مداربسته داخل واگن هستند.

 

دوربین در مترو،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------