مقایسه بیمه عمر سامان و پاسارگاد به زبان ساده



حتما شما هم در مورد خرید بیمه عمر ، شرایط و مزایای این بیمه نامه مطالبی شنیده و یا مطالعه کرده اید. دو شرکت بیمه سامان و بیمه پاسارگاد از جمله شرکت های مطرح در رشته بیمه عمر می باشند که پوشش ها و خدمات قابل توجهی را ارائه می کنند. در ادامه می خواهیم به بررسی و مقایسه پوشش ها و مزایای این دو شرکت بپردازیم.

 

بیمه عمر چیست؟

قبل از مقایسه این دو شرکت بهتر است که مطالعه کلی درباره این که بیمه عمر چیست و چه مزایا و پوشش هایی دارد صحبت بکنیم. بیمه نامه عمر بیمه ای است بلند مدت که شرکت های بیمه با پرداخت حق بیمه سالانه و ماهانه و شش ماهه و یا 3 ماه یکبار پوشش های بیمه ای را به همراه سود مشارکت و تضمینی که به اندوخته بیمه نامه واریز می شود را شامل می شود. 

 

در پایان مدت بیمه نامه می توانید اندوخته بیمه نامه تان را یکجا دریافت کنید و یا بازنشستگی را به صورت ماهانه تا پایان مدت درج شده در بیمه نامه دریافت نمایید. اگر فرد بیمه شده در طول مدت پرداخت حق بیمه، فوت نماید و یا حادثه ای برایش پیش بیاید، می تواند بر اساس پوشش های درج شده در بیمه نامه از آن استفاده نماید. اگر بیمه نامه تان را قبل از پایان مدت بیمه نامه هم ببندید ارزش بازخریدی به فرد پرداخت می گردد.

 

بیمه عمر,خرید بیمه عمر

خرید بیمه عمر

 

بیمه عمر سامان

یکی از برترین شرکت های مطرح در رشته بیمه عمر، شرکت بیمه سامان می باشد. امکان خرید بیمه عمر و  تشکیا سرمایه سامان با سرمایه گذاری در صندوق  های سرمایه گذاری با ریسک های مختلف از برتری های بیمه عمر سامان می باشد. 

 

صندوق کم ریسک، صندوق با ریسک متوسط، صندوق پر ریسک، صندوق رشد و صندوق رشد یک،  صندوق های سرمایه گذاری در بیمه عمر سامان هستند. 

 

صندوق رشد 1 از سال 1396 و صندوق یونیت لینک از سال 1400 ارائه شده است. صندوق رشد یک بالاترین سود قطعی سال 99 را داشته است. 

 

پوشش های بیمه عمر سامان 

پوشش فوت به هر علت سامان اصلی ترین پوشش این بیمه نامه می باشد که در صورت فوت  بیمه شده به ذینفعان پرداخت می شود. 

 

پوشش فوت بر اثر حادثه بیمه عمر سامان

اگر بیمه شده به علت حادثه یا بیماری فوت نماید تا 3 برابر سرمایه فوت به هر علت به ذینفعان پرداخت می شود. این پوشش می تواند بدون سقف باشد.

 

پوشش هزینه های پزشکی، پوشش نقص عضو دائم ناشی از حادثه، پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه بر اثر از کارافتادگی کامل و پوشش درآمد از کارافتادگی، پوشش بیماری های خاص تا 30 بیماری، پوشش آخرین سال حیات، پوشش موقت فوت در اثر حادثه پوشش های دیگر این بیمه نامه می باشد.

 

مزایای بیمه عمر سامان

امکان دریافت پوشش سرمایه فوت و فوت در اثر حادثه به صوت بدون سقف در طول مدت بیمه نامه 

ارائه پوشش برای تعداد بیماری های بیشتر تا 30 بیماری در طرح های مختلف (طرح آسایش بیمه عمر سامان تا 13 بیماری، طرح ممتاز بیمه عمر سامان تا 30 بیماری) 

امکان استفاده از صندوق های سرمایه گذاری مختلف با میزان سود مشارکت بالاتر نسبت به سایر شرکت ها 

امکان دریافت وام بدون نیاز به ضامن و وثیقه

امکان برداشت از اندوخته در طول مدت پرداخت حق بیمه 

امکان تغییر ذینفع در طول مدت بیمه نامه 

 

بیمه عمر پاسارگاد 

بیمه عمر پاسارگاد، به عنوان پرتعداد ترین بیمه نامه عمر صادر شده در بین شرکت های مختلف بیمه در سال های گذشته می باشد. با توجه به تعداد بیمه های صادر شده در این شرکت بیمه بیمه عمر پاسارگاد سهم بزرگی در این صنعت بیمه را دارد. 

 

پوشش های بیمه عمر پاسارگاد 

پرداخت سرمایه فوت به هر علت 

سرمایه فوت اصلی ترین پوشش بیمه عمر پاسارگاد می باشد، میزان سرمایه فوت ضریبی از حق بیمه پرداختی فرد بیمه شده می باشد. 

 

سایر پوشش های این بیمه نامه به ترتیب شامل مواردی از قبیل : ارائه سرمایه فوت به علت حادثه، ارائه پوشش برای هزینه های پزشکی ناشی از حادثه، معافیت از پرداخت حق بیمه، ارائه پوشش برای امراض خاص فقط برای 5 نوع بیماری ( سکته قلبی، سکته مغزی، انواع سرطان ، پیوند اعضای اصلی بدن، جراحی باز قلب) می باشد.

 

مزایای بیمه عمر پاسارگاد 

ارائه پوشش بیمه تکمیلی  SOSرایگان با توجه به اندوخته بیمه نامه 

امکان برخورداری از پوشش آتش سوزی مسکونی 

امکان تبدیل اندوخته بیمه نامه به مستمری 

امکان دریافت وام بعد از 6 ماه از شروع بیمه نامه 

امکان معافیت از پرداخت مالیات 

امکان تغییر ذینفع بیمه نامه 

 

بیمه عمر,بهترین بیمه عمر

بهترین بیمه عمر

 

بهترین بیمه عمر کدام است؟

با توجه به مقایسه پوشش ها و شرایط دو بیمه نامه فوق می توان چند ویژگی را در انتخاب بهترین بیمه عمر لحاظ کرد:

انتخاب شرکت بیمه ای که در سال های گذشته میزان سود بالایی را پرداخت کرده باشد. 

انتخاب شرکت بیمه ای که سطح توانگری بالایی داشته باشد. 

برخورداری از میزان پوشش های کامل در طول مدت داشتن بیمه نامه 

سقف پوشش های بیمه نامه می تواند مورد دیگری در انتخاب بهترین بیمه عمر باشد. شرکت بیمه ای را انتخاب نمایید که سقف پوشش های بالا و یا پوشش های بدون سقف ارائه می کند می تواند گزینه مناسبی در خرید بهترین بیمه عمر باشند. 

همراهی شرکت بیمه در زمان خسارت یکی از مهمتریم گزینه ها در انتخاب بهترین بیمه عمر می باشد. 

 

خرید بیمه عمر از بیمه تایم 

برای خرید بهترین بیمه عمر می توانید از سایت بیمه تایم کمک بگیرید. امکان مقایسه بیمه های مختلف، صرفه جویی در هزینه و زمان و استفاده از مشاوره تخصصی خرید بیمه عمر همه از مزایای خرید بیمه عمر از بیمه تایم می باشد. 

 

شما می توانید با وارد کردن اطلاعات فرد بیمه شده در سایت بیمه تایم، از شرایط بیمه نامه ها و پوشش های مختلف این بیمه نامه اطلاع داشته باشید. کارشناسان متخصص بیمه عمر به صورت بی طرف مشاوره کامل در زمینه خرید بهترین بیمه عمر را ارائه می نمایند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024