سئو اینستاگرام چیست؟



 

سئو اینستاگرام,کافه فالوور,خرید فالوور

   

خرید فالوور

خرید لایک

خرید ویو

خرید فالوور 100 درصد ایرانی

خرید فالوور خارجی

 

اگر می خواهید در اینستاگرام برجسته شوید، باید استراتژی مناسبی برای دیده شدن اتخاذ نمایید. مخاطبان بایستی شما را کشف کنند تا بتوانند با برند و حساب شما ارتباط بگیرند. از همین روست که سئو اینستاگرام به عنوان بخش مهمی از این رسانه اجتماعی به شمار می رود. چه فعالیت شما در اینستاگرام به عنوان بازاریابی برای برندتان باشد چه در قالب یک تولید کننده محتوا در این پلتفرم در حال فعالیت باشید، نبایست از موضوع سئو غافل بمانید.

سئو اینستاگرام این امکان را به شما می دهد که بتوانید پروفایل و محتوای خود را برای بهبود دیده شدن در پلتفرم بهینه سازی کنید. سئو با استفاده از الگوریتم اینستاگرام شانس شما برای به نمایش در آمدن در جست و جوی هشتگ ها و کلمات کلیدی مرتبط را افزایش می دهد. بنابراین در ابتدائی ترین سطح، می تواند شامل بهینه سازی پروفایل شما با کلمات کلیدی یا افزودن هشتگ های محبوب و خاص در زیر نویس ها باشد.

 

استراتژی سئوی اینستاگرام استفاده از فاکتورهای کلیدی رتبه بندی هنگام توسعه محتوا و برنامه بازاریابی است که ارتباط با نتایج جست و جو، فعالیت کاربر و سیگنال های محبوبیت را شامل می شود. 

 

الگوریتم اینستاگرام در وهله اول به این موضوع می پردازد که آیا نام کاربری، بیو، کپشن، هشتگ و موقعیت مکانی با درخواستی که کاربر در نوار جست و جو وارد کرده، مطابقت دارد یا خیر. از سویی فعالیت های فردی کاربر اعم از حساب ها، پست ها و هشتگ هایی که پیش تر با آنها تعامل داشته یا حتی مشاهده کرده است را نیز مد نظر قرار می دهد. در نهایت محبوبیت اکانت را براساس لایک، اشتراک گذاری و دنبال کردن در نظر می گیرد تا تصمیم بگیرد که کدام یک در رتبه اول قرار بگیرند.

 

چه چیزی سئوی اینستاگرام را متفاوت می کند؟

با عملکرد متفاوت الگوریتم اینستاگرام نسبت به الگوریتم های محبوب موتورهای جست و جو مانند گوگل، عملکرد سئو نیز در این پلتفرم متفاوت می شود. یکی از تفاوت های برجسته به نقش کلیدی هشتگ ها در جست و جو و قابلیت کشف در اینستاگرام بر می گردد. 

در حالی که اینستاگرام فاکتورگیری در کلمات کلیدی را برای رتبه بندی در محتوا ها کلید زده است، هشتگ ها همچنان در الگوریتم اینستاگرام نقش اصلی را بر عهده دارند. علاوه بر امکان جست و جوی هشتگ ها در نوار جست جو، کاربران می توانند برای دسترسی به محتوای مرتبط با هشتگ ها روی آنها کلیک کنند. از سویی، کلمات کلیدی در نام کاربری و بیو شما نسبت به کلمات کلیدی به کار رفته در کپشن از وزن بیشتری برخوردار هستند.

الگوریتم سنجش سیگنال های محبوبیت، میزان فعالیت کاربر، زمان بندی و تعامل نیز برای سئو اینستاگرام از اهمیت بالایی برخوردار است. پست های شما باید هزاران لایک، کامنت و اشتراک گذاری را به خود اختصاص دهد تا در جست و جوهای مرتبط، بتوانند رتبه برجسته تری کسب نمایند یا در نتایج جست و جوی کاربران به عنوان موضوع مرتبط نشان داده شوند.

 

چگونه می توانیم از سئوی اینستاگرام برای بهتر دیده شدن استفاده کنیم؟

تا حدودی با نقش سئو در ایسنتاگرام آشنا شدیم و به تصور درستی از نحوه عملکرد سئو در اینستاگرام دست یافتیم، وقت آن است که به برخی از بهترین روش ها اشاره کنیم که با استفاده از سئوی اینستاگرام، می توانند در بهتر دیده شدن حساب و محتوای ما مفید واقع شوند.

 

• بهینه سازی با کلمات کلیدی و هشتگ

همانطور که پیش تر نیز اشاره شد، کلمات کلیدی و هشتگ ها برای به دست آوردن بازدید بالا در اینستاگرام نقش بسیار مهمی دارند. از این رو آنها باید اولین موردی باشند که در استراتژی سئوی اینستاگرام مد نظر قرار می گیرند که شامل بهینه سازی نمایه و پست ها با استفاده از کلمات کلیدی مناسب و استفاده از ترکیب مناسبی از هشتگ ها در محتوا می شود.

 

بهینه سازی نمایه خود را با کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار و یا نوع فعالیت خود شروع کنید. می توان از یک کلمه کلیدی اصلی در نام و نام کاربری استفاده کرد. همچنین می توان در بیوگرافی نیز از یک کلید واژه اصلی یا چند کلید واژه ثانویه استفاده نمود. 

علاوه بر اینها، باید در محتوای خود نیز از کلمات کلیدی و هشتگ مناسب استفاده کنید. برای افزایش شانس نمایش در نتایج جست و جوهای مرتبط، از زیرنویس های غنی از کلمات کلیدی و توصیفی مرتبط با محتوای خود غافل نشوید.

 

ترکیب مناسبی از هشتگ ها را برای بهبود قابلیت کشف محتوای خود بگنجانید. علیرغم اینکه در هر پست می توان از 30 هشتگ استفاده کرد، اما اینستاگرام توصیه می کند که از استفاده بیش از 3 الی 5 هشتگ برای نتایج مطلوب خودداری کنید. در حالت ایده آل بایستی تعادل خوبی میان هشتگ های محبوب و پرطرفدار، هشتگ های خاص و هشتگ های برند وجود داشته باشد.

 

• افزودن برچسب های موقعیت مکانی

اینستاگرام به کاربران این امکان را می دهد که بتوانند از یک مکان خاص، محتوای مورد نظر خود را جست و جو کنند. در برگه مکان ها، افراد می توانند به محتوای برچسب گذاری شده با استفاده از برچسب مکانی آن دست پیدا کنند. این بدین معنی است که استفاده از برچسب های موقعیت مکانی در پست های شما می تواند راهی عالی برای کشف محتوای شما در اینستاگرام باشد. این قابلیت کمک می کند تا افرادی که در اطراف موقعیت مکانی شما اقدام به جست و جوی محتوای خاص خود می کنند، پست شما را پیدا کرده و وارد تعامل با آن شوند.

 

همچنین ایسنتاگرام در هنگام ارائه نتایج جست و جو به کاربران، نزدیکی مکانی را نیز در نظر می گیرد. افزودن برچسب های موقعیت مکانی به اینستاگرام اجازه می دهد تا بفهمد کسب و کار شما در کجا واقع شده است، بنابراین می تواند محتوای شما را در جست و جوهای انجام شده توسط کاربرانی که در نزدیکی هستند، نمایش دهد. یک امتیاز مثبت این قابلیت این است که می توانید مشتریان محلی را جذب نمایید.

 

• استفاده از قابلیت Collabs 

زمانی که یک پست همکاری اینستاگرام با کاربر دیگری ایجاد می کنید، این پست در فیدهای هر دو فالوور نمایش داده می شود. این بدان معنی است که همان پست برای فالوورهای شما و فالوورهای کاربر دیگری که وارد همکاری با وی شده اید، نیز نمایش داده می شود و از این طریق می توانید مشارکت جمعی آنها را جذب کنید.

 

به عبارتی لایک ها و کامنت هایی که از طرف فالوورهای شما و فالوورهای کاربر همکار می آیند، در زیر همان پست جمع آوری می شوند. بنابراین از آنجایی که الگوریتم اینستاگرام سیگنال های محبوبیت را برای رتبه بندی محتوا در نتایج جست و جو در نظر می گیرد، این میزان لایک و کامنت و تعامل تقویت شده بین دو حساب، به شما کمک می کند تا ویوی محتوای خود را در جست و جوهای مرتبط افزایش دهید و با افزایش ویو اینستاگرام در جایگاه بهتری قرار بگیرید. از این نوع پست ها همچنین می توان در مواقع همکاری با برندها و سازمان های مرتبط برای انواع کمپین ها نیز استفاده کنید.

 

• زمان بندی برای به اشتراک گذاری پست ها

روزانه میلیون ها پست در اینستاگرام ایجاد می شود، با وجود نرخ تعامل پایین، محتوای شما روی پلتفرم قابل مشاهده نخواهد بود. از این رو، بهتر است زمان بندی درستی برای پست های خود در نظر بگیرید تا افراد زیادی بلافاصله پس از ارسال محتوای شما، آن را مشاهده کرده و وارد تعامل شوند.

 

برای پست های اینستاگرام خود زمان بندی داشته باشید تا بتوانید مخاطبان خود را در زمانی که بیشترین فعالیت را دارند، جذب کنید. بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام به طور معمول بین ساعت 14 تا 3 بعد از ظهر است. این زمان بندی در روزهای تعطیل می تواند متغیر بوده و افزایش یابد. 

 

خرید فالوور اینستاگرام,سئو اینستاگرام,خرید لایک

 

• در جایگاه تولید اقتدار کنید

ایجاد قدرت در جایگاه بسیار مهم است تا اینستاگرام بفهمد حساب شما چیست و چه محتوایی ارائه می دهد. همچنین زمانی که شما در جایگاه خود صاحب اختیار شدید، مخاطبان قابل توجهی را به سوی جذب خواهید کرد که به محتوای شما علاقه مند هستند. تعاملی که از مخاطبان خود دریافت می کنید به الگوریتم اینستاگرام نشان می دهد که محتوای شما باید در نتایج جست وجوی مرتبط، دارای رتبه برجسته ای باشد.

در هر حال، الگوریتم اینستاگرام حساب های محبوب و معتبری که به دلیل برخورداری از میزان فالوورهای بیشتر و در پی آن لایک و کامنت ها و میزان ویوی بیشتر، در جایگاه بهتری هستند را در نتایج جست و جوی خود در اولویت قرار می دهد.  

 

از سویی، در حال حاضر رقابت روزافزونی میان صفحات اینستاگرامی برای جذب مخاطب و افزایش لایک و کامنت اینستاگرام وجود دارد. در این میان، سایت های زیادی برای ارائه خدمات افزایش فالوور، ویو، لایک و کامنت و ... فعالیت می کند که کافه فالوور به عنوان یکی از بهترین سایت های فعال در این زمینه شناخته می شود. اگر شما نیز به دنبال افزایش فالوورهای خود از طریق خرید لایک و کامنت و خرید ویو ایرانی هستید تا بتوانید میزان بازدید صفحه خود را بالاتر ببرید، کافه فالوور می تواند بهترین گزینه برای خرید فالوور ایرانی فعال و واقعی، خرید ویو ارزان، خرید بازدید، لایک و کامنت و ... باشد.  

 

افزایش سئو اینستاگرام,سئو اینستاگرام چیست,خرید لایک

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024