به اصالت یک میراث ماندگار و خوش‌طعم!



برند اصالت

 

سرآغاز ریشه‌های یک خانواده اصیل!

هر شرکت، کسب‌وکار یا برندی که هدف‌مند شروع به کار می‌کند، عمدتا دارای رویکردهایی با مولفه‌های متعدد است که ارزش‌های بیزینس خود را بر مبنای آن تعریف می‌کند. هر چه اهداف و مفهوم مرکزی آن ارزشمندتر باشد، تاثیرات چشم‌گیری بر پیشرفت پروسه تولید محصول یا ارائه خدمات، تقویت روحیه افراد متخصص و کارشناس‌های ماهر و خلاق خواهد گذاشت و در نهایت رضایت‌مندی بالایی را در نزد مشتری‌ها و مخاطبان خود ایجاد خواهد کرد.

آن‌چه که برند اصالت به عنوان یک تولید‌کننده مواد غذایی برای شرکت خود به‌منظور یک ارزش در نظر گرفته است، اتکا بر مفهوم اصالت خانوادگی داشته و تلاش می‌کند تا با توجه به ویژگی‌های خانواده، بر تولید محصولات خود تمرکز داشته باشد. بنابراین می‌توان هدف اصلی از راه‌اندازی چنین کسب‌وکاری را تولید محصولات باکیفیت، مرتبط با ارزش خانواده دانست.

«اصالت» که قدمتی 43 ساله دارد و با بیش از 400 نیروی فعال شرکت خود را اداره می‌کند، معتقد است اگر خانواده‌ای در استفاده از مواد غذایی سالم و مغذی با تنوع زیاد بهره‌مند باشد، هم تضمین‌کننده سلامت جسمی خواهد بود و هم افراد می‌توانند با شادی و رضایت‌مندی از زمان‌های کنار هم بودن، استفاده‌های بهینه بیشتری داشته باشند.

 

سس مایونز اصالت

 

نگاهی به میراث اصالت از گذشته تاکنون

مفهوم خانواده در سبد محصولات اصالت هم به‌خوبی خود را نشان می‌دهد؛ چراکه این شرکت به تولید تنها یک یا چند کالا اکتفا نکرده و در دسته‌بندی‌های گوناگون، انواع محصولات را با کیفیتی ممتاز و متشکل از مواد اولیه درجه‌یک و بدون افزودنی، تهیه و تولید می‌کند تا سلیقه‌ها و ذائقه‌های مختلف غذایی در افراد با سن‌وسال‌های متفاوت را پوشش داده باشد. یکی دیگر از ویژگی‌های خانواده بودن که اشاره به جمع و حضور اعضای مختلف با سلایق متفاوت دارد، در این مورد نیز به‌خوبی مشهود است. به دسته‌بندی‌های مختلف انواع افشره، شور، مربا، سس، کنسرو، عرقیات، ترشی و رب اشاره می‌کنیم که بالغ بر 85 شناسه در این برند هستند که با بسته‌بندی جدید و مشتری‌پسند، به بازار عرضه می‌شوند.

 

میراث اصالت، همان دستور غذایی سنتی ایرانی است که نسل به نسل تا امروز منتقل شده و با تهیه هر محصول بر عشق و مراقبت و اصالتی که درخانواده‌ها جریان دارد، اشاره می‌کند و خود را هم‌دمی قابل‌اعتماد در هر آشپرخانه می‌داند. هم‌چنین معتقد است مفهوم وحدت و هم‌بستگی ، اعتماد و صداقت را هم می‌توان با الگوبرداری از معنای خانواده تقویت کرد و روحیه حمایت‌گری را با استناد به پشتیبانی در خانواده، میان مشتریان، کارمندان و نیروهای خود، افزایش دهد؛ چراکه مجموعه اصالت خود را نمادی از یک خانواده و اجتماع بزرگ می‌داند.

 

محصولات اصالت

 

توسعه صنایع غذایی اصالت با پای‌بندی به ارزش‌ها

برند «اصالت» بر اصول و ارزش‌های متعددی نیز پای‌بند است که هویت خود را براساس آن‌ها تعریف می‌کند. تعدادی از این ارزش‌ها عبارتنداز:

  • شفافیت در فرایند ساخت و مورداعتماد بودن نزد مشتری
  • اقدامات گوناگون پیرامون مسئولیت ‌اجتماعی
  • فعالیت‌هایی مبتنی بر مشارکت‌های جمعی
  • تلاش برای نوآوری و به‌روز بودن
  • اغنای سلایق متعدد

 

چشم‌اندازی که صنایع غذایی اصالت برای مجموعه خود در نظر دارد، تبدیل شدن به برندی پیشرو در زمینه FMCG یا کالاهای زودمصرف در میان رقبا و مشتریان خود است تا ضمن برخورداری از کیفیتی پایدار، به‌عنوان برندی محبوب و ماندگار در یاد مخاطب شناسانده شود. رسالت اصالت این است هر وعده غذایی خانوادگی را با محصولات متنوع و خوشمزه خود تامین کند تا علاوه‌بر برطرف کردن نیازهای ضروری، لحظات شاد و خاطره‌انگیزی برای خانواده‌ها بسازد.

 

حفظ جوهر سنت ایرانی، ارزش‌های خانوادگی، استانداردهای کیفیت، شفافیت و پایداری و احترام به حقوق مصرف‌کنندگان اصلی‌ترین ماموریت صنایع غذایی اصالت محسوب می‌شود و در سیستم مدیریتی خود این باور را پرورش می‌دهد که احترام به میراث و تاثیرگذاری مثبت بر جامعه بایستی در همه افراد نهادینه شود.

 

این برند ایرانی با قدمت بالا و نامی خوش میان مصرف‌کنندگان موفق به دریافت گواهینامه‌های بین‌المللی در حوزه مدیریت کیفیت موادغذایی شده و مفتخر است اعلام کند که به بسیاری از کشورهای آسیایی، اقیانوسیه و اروپایی صادرات انبوه دارد.

در پایان یادآور می‌شویم که میراث ماندگار یک قوم یا سرزمین، تنها آثار باقی‌مانده از عهد کهن یا زبان و نژاد و رسومات آن نیست؛ دستورپخت غذاها و چاشنی‌ها نیز به عنوان بخش مهمی از فرهنگ آن کشور مورداهمیت بوده و در اصالت و ماندگاریِ نام آن سرزمین تاثیرگذار خواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024