هر آنچه که باید درباره خرید فالوور اینستاگرام بدانید!



این روزها شاهد این هستیم که پیج‎های زیادی برای این که درآمد بیزنس خود در اینستاگرام را افزایش دهند به سراغ راهکارهای گوناگونی مانند خرید فالوور اینستاگرام می‎روند. حتی اینفلوئنسرها نیز به سراغ خریدن فالوور می‏روند و سعی می‎کنند تا این عدد مهم را همواره بیشتر از رقبای خود نگه دارند. 

 

در واقع انجام این کار منطقی به نظر می‏رسد. به این خاطر که عامه‎ی مردم برای این که به یک پیج اعتماد کنند، به تعداد فالوورهای آن توجه ویژه‎ای خواهند داشت. چه درست باشد و چه غلط این تفکر در بین مردم وجود دارد که وقتی یک پیج دارای فالوورهای بیشتری است، قابل اعتمادتر است. 

 

در واقع می‎توان فالوور برای یک پیج را مانند تعداد مقالاتی دانست که یک استاد دانشگاه آن‎ها را منتشر می‎کند. هر چقدر که فالوورهای یک پیج اینستاگرامی بیشتر باشد، مطمئن‎تر خواهد بود. به همین خاطر بسیاری از افراد به فکر خرید فالوور اینستاگرام میفتند و برخی دیگر نیز از راهکارهای دیگری مانند استفاده از ربات همه‎کاره‎ی اینستاگرام یا خرید پیج اینستاگرام استفاده می‎کنند. 

 

اما سوال اساسی اینجاست که آیا خرید فالوور کار درستی است یا نه؟ آیا انجام این کار می‎تواند باعث رشد یک کسب و کار شود یا نه؟

 

خرید فالوور اینستاگرام, خرید فالوور اینستاگرام واقعی,خرید فالوور اینستاگرام تضمینی مطمئن

 

آیا خرید فالوور کار درستی است؟

یکی از سوالات اساسی افراد این است که آیا خرید فالوور اساسا کار درستی است؟ آیا می‎توانیم برای رشد کسب و کار خود صرفا به انجام این کار اتکا کنیم؟

واقعیت این است که خرید فالوور می‎تواند کمک بزرگی به کسب و کار شما باشد اما به شرطها و شروطها!

پیش از هر چیزی فالوور خریداری شده توسط شما بایستی واقعی باشد. صرف این که فالوور بخرید به درد شما نمی‎خورد. باید مطمئن باشید که فالوورهای خریداری شده اکانت‎های واقعی و فعال اینستاگرام باشند.

 

از سوی دیگر نباید صرفا به خرید فالوور بسنده کنید و فکر کنید که با انجام این کار می‎توانید بیزنس خود را گسترش دهید. شما باید از کارهای دیگری مانند تولید محتوای خوب و انجام تبلیغات هم بهره ببرید و در کنار آن‎ها به فکر خرید فالوور هم باشید. 

 

خرید فالوور اینستاگرام واقعی,بهترین سایت برای خرید فالوور

 

سایت‎های فروشنده‎ی فالوور، چگونه فالوورها را به پیج شما اضافه می‎کنند؟

یکی از سوالات اساسی کاربران این است که اصلا ساز و کار اضافه شدن فالوورها به یک پیج از طریق خرید فالوور چگونه است؟  در واقع فروشنده‎های مختلف ساز و کارهای مختلفی دارند که در این‎جا به 3 تا از آن‎ها اشاره خواهیم کرد. 

 

استفاده از سرور افزایش فالوور اینستاگرام

یکی از راه‎های رایج برای فروش فالوور اینستاگرام استفاده از سرور است. منظور از سرورها در واقع همان برنامه‎های اندرویدی فالوور بگیر است. در این برنامه‎ها، کاربران در ازای گرفتن سکه یا هر جایزه‎ی خاص دیگری بایستی فرد یا افرادی را فالو کنند که آن فرد شما خواهید بود. 

 

استفاده از تبلیغات در پیج‎های پربازدید

پیج‎هایی در اینستاگرام وجود دارند که تعداد فالوورهای آن آنقدر زیاد است یک تبلیغات کوچک در آن‌ها می‎تواند تعداد دنبال‎کننده‎های شما را تا حد زیادی افزایش دهد. به همین خاطر برخی از فروشنده‎های فالوور از این تکنیک استفاده می‎کنند. 

 

در این روش اصلا معلوم نیست که چه تعداد فالوور به پیج‎تان اضافه می‏شود. به این خاطر که به کیفیت پیجی که در حال تبلیغات است و عوامل دیگری وابسته است. با استفاده از این تکنیک فالوورهای واقعی زیادی به پیج شما اضافه می‎شوند اما هرگز نمی‎توان مطمئن بود که آن‎ها چقدر هستند. 

 

استفاده از اینفلوئنسرها

یکی دیگر از کارهایی که فروشنده‎های فالوور انجام می‎دهند، استفاده از اینفلوئنسرهاست. در این روش شما با فروشنده‎ی فالوور در ارتباط بوده و او نیز با اینفلوئنسرهای بسیاری در تماس است. سپس نام و نشان پیج شما به شکل تبلیغ یا توصیه توسط اینفلوئنسرها به فالوورهایش معرفی خواهد شد. در این روش هم معلوم نیست که شما در نهایت صاحب چند فالوور شوید اما نکته‎ی مهم اینجاست که کیفیت فالوورها بالا خواهد بود. همچنین هزینه‎ی انجام این کار نیز نسبت به روش‎های دیگر بالاتر است. 

 

فالوور رایگان! آری یا نه؟

جواب منفی نسبت به دریافت فالوور رایگان یا فالوورهایی که بسیار ارزان هستند، بزرگ‎ترین نه‎ای هست که باید در طول فعالیت حرفه‎ای‎تان در اینستاگرام بگویید. مطمئن باشید که این فالوورها هرگز به درد شما و کسب‎وکارتان نخواهند خورد. در خوشبینانه‎ترین حالت ممکن فالوورهای رایگان یا بسیار ارزان فیک هستند. حالت بدبینانه این است که برخی از سودجویان قصد دارند با انجام این کار امنیت پیج شما را به خطر بیندازند. 

 

توجه داشته باشید که فالوورهای فیک هرگز قادر به افزایش فروش، درآمد، لایک، کامنت، تعامل و ... نخواهند بود. کاربران اگر کمی جست و جو به خرج دهند خیلی راحت می‎توانند متوجه وجود فالوور فیک بین فالوورهای شما شده و به این ترتیب اعتمادشان به شما را از دست می‎دهند. همچنین الگوریتم‎های اینستاگرام نیز متوجه این قضیه خواهند شد. 

 

بهترین سایت برای خرید فالوور کدام  است؟

بسیاری از افراد برای این که بتوانند یک سایت مناسب برای خرید فالوور پیدا کنند، وارد گوگل شده و عبارت "بهترین سایت برای خرید فالوور" را سرچ می‎کنند. در حالی که این کار از اساس غلط است. به این خاطر که برخی از سایت‎ها با روش‎های خاص و یا تبلیغات سایت خود را در گوگل بالا می‎آورند. به همین خاطر ما در این جا سایتی را به شما معرفی خواهیم کرد که فالوور واقعی و با ریزش کم را عرضه می‎کند. 

 

سایت خرید فالوور اینستاگرام یکی از بهترین سایت‎ها برای خرید فالوور است و شما می‎توانید مطمئن باشید که فالوورهای دریافتی از این سایت واقعی، فعال، منجر به افزایش تعامل پیج و پیشرفت کسب‎وکارتان خواهد شد. 

 

از سویی دیگر فالوورهای ارائه شده در سایت خرید فالوور اینستاگرام از قیمت مناسبی هم برخوردار است. این تعادل قیمت به نحوی است که نه به کیفیت فالوورها لطمه بخورد و نه آنقدر زیاد باشد که افراد توان خریداری را نداشته باشند. 

پیشنهاد میکنم پادکست بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام حتما مطالعه نمایید.

 

 

سخن پایانی

اگر دوست دارید که تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید، بایستی مجموعه‎ای از راهکارهای گوناگون را با یکدیگر در نظر داشته باشید. برای مثال خرید فالوور واقعی از یک سایت مناسب مانند سایت خرید فالوور اینستاگرام به همراه تولید محتوای خوب می‎تواند انتخابی مناسب برای هر پیج باشد. این ترکیب می‎تواند علاوه بر اعتمادسازی، مخاطبان واقعی را به سوی خود جلب کرده و به این ترتیب تعامل پیج بالا می‎رود. شما می‎توانید از راهکارهای دیگری مانند خرید ربات و یا خرید پیج هم استفاده کنید. 

در اخر پیشنهاد میکنم ویدیو معرفی سایت خرید فالوور اینستاگرام رو حتما تماشا بکنید.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

    X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

    Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024