باد شدید و باران در نقاط مختلف کشور (1402/06/31)



باد شدید و باران در نقاط مختلف کشور،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی استان‌ها و رگبار پراکنده باران در برخی نقاط دیگر خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا، درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: جمعه و شنبه(۳۱شهریور و ۱ مهر)  در ارتفاعات البرز واقع در مازندران و اردبیل افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد و در شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید و در بعضی ساعات خیزش گرد و خاک ادامه خواهد داشت همچنین در سایر مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم است. 

 

وی افزود: یکشنبه (۲ مهر) در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، ابرناکی و رگبارو رعد و برق گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. 

 

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا دوشنبه (۳ مهر) علاوه براین مناطق در اردبیل، زنجان و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده انتظار می‌رود. 

 

ضیاییان ادامه داد: سه‌شنبه(۴ مهر نیز) علاوه بر استان اردبیل و ارتفاعات آذربایجان شرقی در شرق سواحل دریای خزر نیز وزش باد ،ابرناکی و بارش رخ می‌دهد. 

 

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا شنبه (۱ مهر) صاف گاهی افزایش باد و در اواخر وقت، قسمتی ابری با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد و روز یکشنبه ( ۲ مهر) صاف تا کمی ابری و گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.  

 

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز (۳۱ شهریور) و فردا (۱ مهر) اهواز با دمای ۴۵ و ۴۳ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۶ و ۵ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان کشور هستند. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------