وزارت آموزش و پرورش: تمامی افراد مشغول به کار در این وزارتخانه حتی مدارس غیردولتی باید از نظر «اعتقادی و سیاسی» گزینش شوند



معلم،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماع
رئیس هسته گزینش وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تمامی افراد مشغول به کار در این وزارتخانه حتی مدارس غیردولتی باید از مرحله گزینش عبور کنند، گفت: به دلیل حساسیت بالای شغل معلمی گزینش در محورهای اخلاقی، اعتقادی و سیاسی اعلام نظر می‌کند و گزینش علمی این افراد قبل از این مرحله اتفاق می‌افتد.

به گزارش ایرنا، سیدحسین داود الموسوی روز پنجشنبه در دومین روز از همایش آموزشی و توجیهی روسای ادارات مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی در اردوگاه شهید باهنر تهران گفت: برای تربیت و پرورش دانش‌آموزان متعهد و متدین باید در جذب نیروی انسانی دقت بیشتری کرد.

 

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش مجموعه‌ای است که بیش از ۵۰ میلیون مخاطب دارد، اضافه کرد: از این مجموعه بزرگ باید در جهت هم‌افزایی و پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت بهره جست.

 

رئیس هسته گزینش وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر استفاده‌ بهینه از ظرفیت کم‌نظیری که دانش‌آموزان، اولیای آنان و همکاران فرهنگی را دربرمی‌گیرد، تصریح کرد: فرایندهای ما در کل کشور باید با یک وحدت رویه پیش رود و به شکل هماهنگ و منسجم عمل شود.

 

الموسوی با اشاره به تاسیس هسته گزینش با فرمان حضرت امام خمینی(ره) در سال ۶۱، یادآورشد: هسته گزینش برای جلب رضایت مردم سعی دارد نیروهای انسانی را که یکی از مهم‌ترین ارکان وزارت آموزش و پرورش هستند، به بهترین شکل انتخاب و وارد مجموعه کند.

 

رئیس هسته گزینش وزارت آموزش و پرورش بر عدم بکارگیری نیروهای بدون گزینش در مدارس غیردولتی تاکید کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------