دریافت «رشوه» برای موضوع سدمعبر، ساخت‌وساز‌های غیرمجاز و... در شهرداری تحت مسئولیت زاکانی



شهردار تهران،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز به موضوعات مختلفی از جمله دریافت رشوه توسط برخی از عوامل شهرداری در موضوع سدمعبر، ساخت‌وساز‌های غیرمجاز و ... پرداختند.

به گزارش دیده‌بان ایران، مهدی عباسی؛ رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران به موضوع ساخت‌ساز‌های غیرمجاز و دریافت برخی رشوه‌ها اشاره کرد و گفت: اگر با این عوامل و ریشه‌ها برخورد نکنیم نمی‌توانیم در آینده موفق باشیم و نیاز است به این موارد توجه شود.

 

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در فرایند برخورد با ساخت‌وساز‌های غیرمجاز شاهد دریافت رشوه از برخی از عوامل شهرداری هستیم، گفت: اسناد و مدارک و فیلم‌های این موارد آماده است و ما در اختیار حراست شهرداری تهران قرار خواهیم داد و ان‌شاءالله برخورد قاطع صورت بگیرد.

 

مهدی چمران؛ رئیس شورای شهر تهران نیز ضمن تایید تذکر مطرح شده از سوی عباسی گفت: بنده چندی پیش در منطقه ۱۸ با این موضوع روبرو شدم که گزارش آن را به شهردار منطقه ۱۸ دادم.

 

مهدی اقراریان در یکصد و هفتاد و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران ضمن تذکر به شهردار تهران در مورد گلایه شهروندان در رابطه با شرایط نامناسب سد معبر در سطح شهر گفت: مطابق تبصره یک ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، شهرداری موظف است با سد معبر برخورد کند.

 

وی افزود: بر اساس گزارشات واصله، برخی عوامل شهرداری رشوه می گیرند تا سد معبر جمع آوری نشود. دو سال است که این موضوع را می گوییم اما خروجی آن به کجا رسید؟.

 

اقراریان ضمن تذکر و انتقاد از عملکرد شهرداری در برخورد با سد معبر با توجه به اعتراض مکرر مردم افزود: این تذکر را در اختیار دیگر اعضای شورا قرار می‌دهم و اگر تمایل داشتند می‌توانند آن را امضاء کنند. شهرداری در عناوینی، مسئولیت آسیب‌های اجتماعی را بر عهده می‌گیرد؛ بهتر است در مواردی که وظیفه داریم وارد شویم و سپس وظایفی که مستقیم نیست، انجام دهیم.

 

وی ادامه داد: در بعضی موارد در کار خود مانده‌ایم و وظایف دیگر بخش‌ها را انجام می‌دهیم؛ برخی به صراحت می گویند که به عوامل شهرداری پول می‌دهند تا سد معبر حل نشود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------