کشف لاشه یک قلاده پلنگ در میان ‌زباله‌ها



لاشه پلنگ،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد از کشف لاشه پلنگ در میان زباله ها خبر داد.

به گزارش مهر، اسلام جاودان خرد ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: روز سه شنبه گزارش مردمی مبنی بر پیدا شدن لاشه پلنگی در میان انبوهی از زباله و نخاله ساختمانی «زیر پل جاده ارتباطی حدفاصل روستاهای دشت رز و بن زد شهرستان دنا» به اطلاع یگان حفاظت محیط زیست استان رسید.

 

وی ابراز داشت: تیمی از یگان حفاظت محیط زیست استان به محل اعزام شده و متأسفانه لاشه یک قلاده پلنگ نر بالغ در میان زباله‌ها کشف شد.

 

جاودان خرد تصریح کرد: با توجه به اینکه برای اعلام علت دقیق مرگ نیاز به کالبد شکافی توسط دامپزشک داریم، علت مرگ بعداً از انجام مراحل کالبد شکافی و نظر قطعی دامپزشک از طریق روابط عمومی محیط زیست استان اطلاع رسانی خواهد شد.

 

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: با توجه به اینکه این احتمال وجود دارد لاشه از جایی دیگر به این مکان منتقل شده باشد، یگان حفاظت محیط زیست بصورت محسوس و نامحسوس تحقیقات خود را در مورد علل و عوامل احتمالی تلف شدن پلنگ شروع کرد.

 

وی افزود: از مردم طبیعت دوست استان تقاضا داریم چنانچه اطلاعاتی در این خصوص دارند که می‌تواند کمکی به ما کند، از طریق سامانه رایگان ۱۵۴۰ و با اطمینان از امانتداری ارائه گزارش دهند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------