آسمان رگباری برخی استان‌ها ظرف امروز و فردا/ اردبیل خنک‌ترین استانِ کشور



آخرین وضعیت آب و هوایی کشور،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار باران در برخی مناطق کشور طی امروز و فردا و نیز خیزش گرد و خاک در برخی نقاط شرقی و مرکزی کشور طی ۵ روز آینده خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: روزهای پنجشنبه و جمعه در هرمزگان، نیمه جنوبی کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب شرق فارس به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رشد ابر، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

 

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه در پنج روز آینده در سایر نقاط کشور جوی نسبتا پایدار برقرار است، ادامه داد: طی پنج روز آینده، در برخی مناطق شمال شرق، شرق، جنوب شرق و بخش‌هایی از مرکز کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید و در مناطق مستعد گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

 

وی افزود: این وضعیت در شمال سیستان و بلوچستان، به ویژه منطقه زابل، شدت بیشتری دارد.

 

به گفته ضیاییان، طی سه روز آینده شرق دریای عمان مواج است.

 

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا جمعه ( ۲۰ مردادماه) صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۷ و روز شنبه ( ۲۱ مرداد) صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. 

 

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۱۹ و ۲۰ مردادماه) اهواز با دمای ۴۹ درجه سانتیگراد گرمترین و اردبیل با دمای ۱۴ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مرکز استان کشور است. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------