«مهدی چمران» رئیس شورای شهر تهران ماند



مهدی چمران،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
مهدی چمران؛ رئیس شورای شهر تهران برای سومین سال از شورای ششم به عنوان رئیس شورای شهر تهران ماند.

به گزارش تسنیم، در جریان یکصد و شصت و هشتمین جلسه شورای شهر تهران، انتخابات سومین سال شورای شهر تهران در دوره ششم در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت.

 

در همین ارتباط بنا به پیشنهاد اعضای شورای شهر تهران، مهدی چمران به عنوان تنها کاندیدای ریاست شورای شهر تهران معرفی شد.

 

در ادامه، رای‌گیری از اعضای شورای شهر تهران انجام گرفت و مهدی چمران با کسب 21 رای از 21 رای ماخوذه به عنوان رئیس شورای شهر تهران ابقا شد.

 

همچنین در ادامه جلسه امروز انتخاب نایب‌رئیس شورای شهر تهران در قالب انتخابات سومین سال فعالیت شورای شهر تهران در دوره ششم در دستور کار اعضا قرار گرفت و بنابر پیشنهاد اعضای شورای شهر تهران، پرویز سروری به عنوان تنها کاندیدای نایب رئیسی شورای شهر تهران معرفی شد.

 

در ادامه رای‌گیری از اعضای شورای شهر تهران صورت گرفت و سروری با کسب 21 رای از 21 رای ماخوذه به عنوان نایب‌رئیس شورای شهر تهران انتخاب شد.

 

به گزارش تسنیم، در ادامه جلسه رای‌گیری برای انتخاب دو منشی هیئت رئیسه شورای شهر تهران انجام شد که در این ارتباط نرجس سلیمانی، سوده نجفی و جعفر شربیانی به عنوان کاندیدا معرفی شدند که در ادامه با رای‌گیری از اعضای شورای شهر تهران، جعفر شربیانی 15 رای، سوده نجفی و نرجس سلیمانی نیز هر کدام 12 رای از 21 رای ماخوذه کسب کردند.

 

با توجه به اینکه شربیانی 15 رای از 21 رای ماخوذه را اخذ کرد، به عنوان یکی از منشی‌ها انتخاب و در ادامه رای‌گیری مجدد بین سوده نجفی و نرجس سلیمانی برای انتخاب دومین منشی شورای شهر تهران انجام شد که نرجس سلیمانی با کسب 10 رای به عنوان دومین منشی شورای شهر تهران انتخاب شد.

 

در ادامه نرجس سلیمانی پشت تریبون قرار گرفت و انصراف خود را از منشی هیئت رئیسه شورای شهر تهران اعلام کرد و با انصراف سلیمانی؛ سوده نجفی به عنوان دومین منشی شورای شهر تهران انتخاب شد.

 

در ادامه رای‌گیری برای سخنگویی شورای شهر تهران برای دو سال پایانی شورای ششم برگزار شد که در این ارتباط، مهدی اقراریان و علیرضا نادعلی به عنوان دو کاندیدای تصاحب سخنگویی شورای شهر تهران با یکدیگر رقابت کردند و علیرضا نادعلی با کسب 11 رای به عنوان سخنگوی شورای شهر تهران انتخاب شد.

 

همچنین مهدی اقراریان در این رقابت 9 رای کسب کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------