واکنش‌ها به تور «۱۱ میلیونی» تهران‌گردی مدیر فم‌تریپ/ هدی رستمی کیست؟



هدی رستمی،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
هدی رستمی بلاگر حوزه گردشگری که پیش‌تر با پروژه فم تریپ خود به سوژه‌ای جنجالی در شبکه های اجتماعی تبدیل شده بود، این بار با تور یک روزه تهران گردی و مبلغ هنگفتی که برای آن تعیین کرده بر سر زبان‌ها افتاده است.

به گزارش روزیاتو، "هدی رستمی" بلاگری که سال گذشته با پروژه گردشگری فم تریپ خود به چهره‌ای بحث برانگیز در میان کاربران آنلاین تبدیل شد و به خاطر آنچه به تعبیر کاربران «نشان دادن چهره ای غیرواقعی از ایران به دنیا» است، انتقادهای زیادی را متوجه خود کرد، این بار با پروژه جدید «تور یک روزه تهران گردی» به بحث داغ شبکه های اجتماعی تبدیل شده است. (ماجرای پروژه فم تریپ هدی رستمی را اینجا بخوانید)

 

تور یک روزه تهران گردی هدی رستمی هزینه ای معادل ۱۱ میلیون تومان دارد که در آن همسفران خانم رستمی قرار است به مکان‌های مورد علاقه او در تهران سر بزنند. برنامه‌هایی که او برای این تور در نظر گرفته شامل سر زدن به کتابفروشی مورد علاقه‌اش، ماساژ در اسپا، نقاشی روی سفال و شام به همراه یک اجرای خصوصی است.

 

نکته جالب اینجاست که آن‌طور که خودِ هدی رستمی در اینستاگرامش ادعا کرده، دو تور تهران گردی اش خیلی زود پُر شده و به روز سوم و چهارم رسیده است. او در استوری دیگری نیز اشاره کرده که ظرفیت «تور سوپرایزی» که برای آخر شهریور برنامه‌ریزی کرده نیز پُر شده است.

 

هدی رستمی که پس از جنجال های پیشین پیرامون پروژه فم تریپ خود در توییتر ادعا کرده «من آدمی نیستم که خیلی به اتفاقات اطرافم واکنش نشون بدم و اخبار رو زیاد پیگیری نمی‌کنم» در یکی از استوری های شب گذشته خود با انتشار عکسی نوشت: «دلم دورهمی بی‌دغدغه بدون اعصاب خرابی، بحث سیاسی اجتماعی، بدون فقر و جبر جغرافیایی می‌خواد.»

 

هدی رستمی،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی

هدی رستمی کیست؟

هدی رستمی متولد سال ۱۳۶۵ در تهران است. او پس از اتمام دوران مدرسه به همراه خانواده‌اش به سوئد مهاجرت کرد، در آنجا ادامه تحصیل داد و مدرک لیسانس خود را از دانشگاه سوئد در رشته طراحی صنعتی زیر مجموعه مکانیک دریافت کرد.

 

به گفته خودش در سوئد در کنار تحصیل، برای تأمین هزینه های زندگی کار هم می‌کرد تا اینکه تصمیم به سفر گرفت. ابتدا از سفرهای کوتاه در سوئد آغاز کرد تا اینکه رفته رفته شروع به جهانگردی کرد.

 

در سال ۹۰ در ادامه جهانگردی هایش یک بار به ایران هم آمد و پس از بازگشت از این سفر تصمیم گرفت از دانشگاه انصراف دهد و به ایران بازگردد. او در آن زمان در دانشگاه سوئد در رشته نوآوری در مقطع فوق لیسانس مشغول تحصیل بود. هدی رستمی در نهایت به ایران بازگشت و سفرهای خود را از ایران پی گرفت.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------