اعتراض مردم دیواندره به قطع آب شهری/ تجمع مردم سیستان برای پیگیری حقابه هیرمند



اعتراضات در ایران برای قطعی آب،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
به دنبال قطعی آب شهر دیواندره که از دیروز به دلیل افزایش کدورت آن اتفاق افتاد، شامگاه امروز تعدادی از شهروندان دیواندره‌ای در جلو فرمانداری و اداره آبفا این شهرستان تجمع کردند.

به گزارش فارس، غروب دیروز دوشنبه حدود 200 نفر از مردم این شهر با تجمع در جلو فرمانداری و اداره آب این شهرستان، نسبت به مشکل قطعی آب اعتراض کردند.

 

محمد فرهاد مدیرعامل شرکت آبفا کردستان اظهار داشت: تامین آب شهر دیواندره از رودخانه نساره و قره‌غیبی در 15 کیلومتری دیواندره انجام می‌شود که دیروز کدورت آن بالا رفت و برای حفظ سلامت مردم، مجبور به قطع آب شدیم.

 

وی افزود: بلافاصله عملیات بازسازی تاسیسات شروع شد و برای جلوگیری از بروز مشکل برای مردم، با 12 دستگاه تانکر به محلات آبرسانی شد.

 

وی تصریح کرد: اکنون تصفیه‌خانه وارد مدار شده و در حال حاضر آب شبکه حدود 60 تا 70 درصد شهر برقرار شده و تنها نقاط مرتفع مانند شهرک اندیشه و فاز 3 آب ندارند که مشکل این نقاط هم تا آخر امشب با پرشدن مخازن مرتفع می‌شود.

 

آب شهر دیواندره چند روزی است با افت فشار مواجه شده اما از روز یکشنبه به دلیل افزایش کدورت آب به طور کامل قطع شد.

 

***

 

تجمع مردم سیستان برای پیگیری حقابه هیرمند

تجمع مردم سیستان برای پیگیری حقابه هیرمند در میدان یعقوب لیث زابل دیروز دوشنبه با حضور باشکوه مردم با اقشار مختلف برگزار شد.

 

مردم در این تجمع خواستار دیپلماسی فعال از سوی دولت شدند، در پایان این تجمع قطعنامه ای قرائت شد که مردم در پایان هر بند آن شعارهایی نیز دادند.

 

اعتراضات در ایران برای قطعی آب،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
اعتراضات در ایران برای قطعی آب،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی



کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------