بارش‌های سیل‌آسا در جنوب و وزش باد شدید در نیمه شرقی کشور



بارش‌های سیل‌آسا،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام بارش در برخی از استان‌های کشور نسبت به وقوع سیلاب در جنوب ایران هشدار داد و برای روزهای آتی در شرق کشور وزش باد شدید پیش‌بینی کرد.

به گزارش ایرنا، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور امروز (دوشنبه ۹ مرداد) و روزهای آتی را تشریح کرد و گفت: برای امروز برای برخی نقاط ساحلی خزر، اردبیل، شمال آذربایجان‌شرقی و آذربایجان غربی، بارش‌های پراکنده، رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی شده که بیشتر در ساعت‌های بعدازظهر و اوایل شب است. این بارش‌ها در جنوب کشور برای استان‌های هرمزگان، کرمان و فارس نیز به شکل رگبار، رعدوبرق و وزش بادهای شدید موقتی است که برای بارش‌های جنوب هشدار سطح نارنجی نیز صادر شده است.

 

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: سه‌شنبه در ارتفاعات البرز مرکزی، جنوب کرمان و شرق هرمزگان، بارش‌های پراکنده تداوم دارد و برای روزهای پایانی هفته جوی آرام در بیشتر مناطق کشور پیش‌بینی شده است.

 

گودرزی توضیح داد: وزش بادهای شدید در شرق کشور به ویژه منطقه زابل پیش‌بینی شده است. بخش‌های شرقی دریای عمان نیز به سبب وزش باد مواج و متلاطم است.

 

به گفته وی، از امروز دوشنبه تا چهارشنبه در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل، افزایش دما رخ می‌دهد. تهران وزش باد دارد و ۳۷ درجه سانتیگراد بالای صفر بیشینه دمای امروز پایتخت است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------