مقصران حادثه شهر بازی ناژوان اصفهان مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرند



شهربازی ناژوان،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: با افرادی که با اهمال یا ترک فعل خود زمینه بروز حادثه شهربازی ناژوان را موجب شدند ، برخورد قانونی می شود.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان روز سه شنبه به نقل از سید محمد موسویان افزود: در پی وقوع حادثه در شهر بازی ناژوان که منجر به مصدومیت ۹ نفر نوجوان شد، معاون شهردار، مدیرعامل آتش نشانی، مدیر ساماندهی منطقه تفریحی ناژوان و مدیرکل استاندارد اصفهان برای ارائه توضیحات و بررسی موضوع به دفتر دادستانی دعوت شدند.

 

وی با اشاره به لزوم رعایت موارد ایمنی و استاندارد و ضرورت برنامه‌ریزی در راستای تامین آن در تمامی دستگاه‌ها و نهادها افزود: معاونت حقوق عامه دادسرا درباره رعایت موارد ایمنی تذکرات لازم را اعلام کرد.

 

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان افزود: دادسرای عمومی و انقلاب اصفهان با حساسیت پیگیر این موضوع است و مقرر شد تا در این باره مسوولان مربوطه گزارش کاملی به دادسرا ارائه کنند و بی شک دستگاه قضایی استان با فرد یا افرادی که با اهمال یا ترک فعل خود زمینه بروز چنین حوادثی را فراهم می‌کنند برخورد قانونی خواهد کرد.

 

موسویان در پایان بر ضرورت رعایت همه موارد مرتبط با استاندارد در ادارات و نهادهای دولتی و خصوصی و سایر مراکز تفریحی و عمومی تاکید کرد.

 

ساعت ۱۸ و ۴۸ دقیقه عصر روز یکشنبه ۱۸ تیر، به‌دلیل بروز نقص فنی در یکی از وسایل بازی شهربازی پارک ناژوان در کلانشهر اصفهان ۹ نوجوان مصدوم شدند.

 

اصفهان حدود ۸۸ مجموعه شهربازی و پارک بادی و آبی دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------