فوت یک متهم در زندان زابل | او قرار بود برای عید قربان به مرخصی برود



فوت یک زندانی در زندان زابل،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: هشتم تیرماه یک زندانی در زابل از ناحیه قفسه سینه ابراز تالم کرده که بلافاصله از طریق فوریت‌های پزشکی برای درمان به بیمارستان سطح شهر اعزام می‌شود.

مهدی شمس آبادی امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: یک زندانی که به جرم حمل مواد مخدر در حال تحمل کیفر در زندان زابل بود شامگاه هشتم تیرماه از ناحیه قفسه سینه ابراز تالم نموده که بلافاصله از طریق فوریتهای پزشکی جهت درمان به بیمارستان سطح شهر اعزام می گردد و برخلف اینکه زندانی با پای خود سوار آمبولانس شده است متاسفانه در مسیر راه با وجود همه تلاشهای صورت گرفته از سوی کادر پزشکی فوت نموده است. 

 

وی بیان کرد: با توجه به تعطیلات عید قربان شرایط اعطای مرخصی برای این زندانی هم مثل  تعدادی دیگر  از زندانیان فراهم شده بود که وی از روز قبل موضوع اعزام به مرخصی خود را  به خانواده اش اطلاع رسانی کرده بود.

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان افزود: رسیدگی به وضعیت بهداشتی و درمانی زندانیان یکی از اولویتهای مهم سازمان زندانها است و در خصوص موضوع اخیر بررسی های به عمل آمده از بدو وقوع اتفاق حاکی از آن است که هیچ قصوری در رسیدگی به زندانی صورت نپذیرفته است.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------