رئیس سازمان اداری استخدامی: ساعت کاری ادارات تغییری نخواهد کرد



ساعت کاری ادارات،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
رئیس سازمان اداری استخدامی کشور اعلام کرد: ساعت کاری ادارات از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور ساعت ۶ تا ۱۳ خواهد بود و تغییری نخواهد کرد.

دکتر میثم لطیفی در پاسخ به شفقنا درباره جزئیات مصوبه تغییر ساعت اداری کشور گفت: در مجلس شواری اسلامی مصوب شد که تغییر ساعت در تابستان انجام نشود و ثابت باشد. دولت پیشنهاد این را داد و بررسی کرد و در اسفند ۱۴۰۱ مصوب شد که ساعت کارکنان در ایام مصرف بالای برق یعنی از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور ساعت ۶ تا ساعت ۱۳ باشد و بقیه دور کاری باشد تا سقف ۴۴ ساعت.

 

وی ادامه داد: هیات تطبیق مجلس این پیشنهاد را رد کرد و معتقد بود خلاف قانون است و ما مجوزی از سران گرفتیم بر این مبنا که در این ایام، اجازه و امکان استفاده از دور کاری را داشته باشیم و از همین ساعت ۶ تا ساعت ۱۳ تنظیم شود.

 

وی در پاسخ به این سوال که چه تدابیری برای قطع برق ادارات که ارباب رجوع زیاد دارند، اندیشه شده است؟ گفت: اولا نباید این ادارات پرمصرف باشند و این را باید از وزیر نیرو بپرسید. میزان مصرف ادارات بر اساس تجهیزاتی که دارند، محاسبه شده است و نباید بیشتر از آن باشد.

 

آقای لطیفی بیان کرد: تصمیم ساعت کاری مشخص است، همان مصوبه ۱۴۰۱/۱۲/۲۶ است که دکتر مخبر به همه ی دستگاه های اجرایی ابلاغ کردند که در زمان بیشینه مصرف، ساعات کاری ادارات ما از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور ساعت ۶ تا ۱۳ خواهد بود.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------