راهنمای تفریح در باغ بانوان پردیس اصفهان



راهنمای تفریح در باغ بانوان پردیس اصفهان

 

تمام بانوان چه خانم‌های خانه‌دار چه خانم‌های که سرکار می‌روند، می‌توانند برای گذراندن یک روز تعطیل و لذت‌بخش به باغ بانوان پردیس اصفهان بروند. این مکان تفریحی همان طور که از نام آن مشخص است، پارک مخصوص بانوان بوده که مساحت آن 18000متر مربع است‌.

 

در مناطق مختلفی از کشور پارک زیادی مخصوص بانوان وجود دارد. یکی از این پارک‌ها، پارک پلاژ بانوان بوشهر است. بانوان در این پارک می‌توانند، اوقات خوشی را سپری کنند. گل‌کاری‌ها و فضای سبزی که در این پارک وجود دارد باعث شده، فضای آرام و دلنشینی در این پارک ایجاد شود. در این مقاله علاوه بر این که به بررسی باغ بانوان پردیس اصفهان پرداخته‌ایم. اشاره‌ای کوتاه به استخر آبسار رشت و پلاژ بانوان بوشهر هم کرده‌ایم.

 

امکانات باغ بانوان پردیس شهر اصفهان

باغ بانوان پردیس شهر اصفهان همان طور که از نام آن مشخص است، مخصوص بانوان بوده و دارای امکانات فراوانی است که از امکانات آن می‌توان به گزینه‌های زیر اشاره نمود:

- لوازم حرکت درمانی

- زمین بازی کودکان

-  سالن بدنسازی

-  فضای مخصوص دوچرخه سواری

 - زمین بدمینتون

-  اسکیت

-  زمین والیبال

 

برای استراحت بانوان در این پارک آلاچیق‌های باصفا و متعددی وجود دارد. سالنی با ظرفیت 80 نفر در این پارک وجود دارد که در آن انواع جشن، همایش و کلاس‌ برگزار خواهد شد. برای رفتن به این مکان تفریحی‌ مخصوص بانوان باید به خیابان حبیب الهی بروید.

 

باغ بانوان پردیس اصفهان، مجموعه‌ای فرهنگی تفریحی‌

برای رده سنی مختلف کلاسی آموزشی در این پارک برگزار می‌شود‌. زمین متنوع ورزشی در این مجموعه تفریحی‌ وجود دارد. این پارک دارای سالن بدنسازی کامل و مجهز است که جدیدترین دستگاه‌های روز دنیا در آن وجود دارد. بانوان در این پارک می‌توانند در زمان کمی تمام بازی‌ها و سرگرمی‌ها را تجربه کنند.

 

سرگرمی‌های پارک بانوان پردیس شهر اصفهان

از سرگرمی‌های این پارک مخصوص بانوان می‌توان به گزینه‌های زیر اشاره نمود:

  

 باغ بانوان پردیس اصفهان

-  دوچرخه سواری 

- تیراندازی 

- اسکوتر برقی 

- عینک پنج بعدی 

- ایرهاکی 

- بانجی ترامپولین 

- ترامپولین

 

برای سرگرمی کودکان دارای چرخ و فلک، غرفه، سرسره بادی و استخر توپ است. بانوان در پارک باغ بانوان پردیس شهر اصفهان می‌توانند با سرگرمی، بازی و ورزش فضایی آرام و راحتی را تجربه کنند.

 

این مجموعه فرهنگی و تفریحی‌ مکانی شاد و امنی را برای بانوان عزیز فراهم می‌کند. یکی از ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی در سطح شهر در این مجموعه وجود دارد. از فعالیت‌های این مکان تفریحی‌ و فرهنگی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

- میزبانی از اردوها 

- برگزاری کلاس ورزشی 

- مسابقات ویژه بانوان 

- لوازم حرکت درمانی

 زمین متنوع ورزشی 

 

فصل بهار و پاییز بهترین زمان برای بازدید از این مکان تفریحی‌، ورزشی و فرهنگی است.

 

پارک پلاژ بانوان بوشهر

یکی از مجموعه‌های تفریحی ویژه بانوان که پلاژ بانوان بوشهر است. بانوان و دختران در محیط مفرح و آرام این مکان تفریحی‌ می‌توانند از خدمات متنوع بهداشتی و تفریحی در جوار امواج دریا لذت ببرند. از بخش‌های متعدد این مجموعه تفریحی‌ می‌توان گزینه‌های زیر را نام برد:

 - مهدکودک‌

 - اردوهای تفریحی و ورزشی برای بانوان

 - حمام آفتاب

-  ماسه درمانی

 - خانه‌های بازی

 

نیمه دوم سال بهترین زمان برای بازدید این مکان است. از ساعت 11 صبح تا بعدازظهر این مکان تفریحی و فرهنگی به روی بانوان عزیز باز است.

  

عکس باغ بانوان پردیس اصفهان

 

استخر آبسار رشت

این نوع استخر در گیلان تنها استخر موج است. مجهزترین و بزرگترین مجموعه آبی استان گیلان محسوب می‌شود. از مشخصات این استخر می‌توان به پارکینگ اختصاصی آن به مساحت 1000متر، سطل آب‌پاش به گنجایش 1200لیتر، سرسره کامیکازی به ارتفاع 8 متر، سونای خشک و بخار، جکوزی استاندارد 8 نفره، استخر هیدروتراپی و تفریحی‌ به عرض 14 متر و طول 28 متر، استخر موج‌ساز با قابلیت تولید موج تا ارتفاع 2 متر اشاره نمود.

 

استخر سرپوشیده آبسار رشت در بلوار لاکان رشت واقع شده است. این استخر مجهز مساحتی به 4000 متر مربع دارد. این مجموعه چند منظوره دارای استخر موج و ماساژ، استخر کودکان، سرسره، حوضچه آب سرد، جکوزی، سونای بخار و سونای خشک است.

 

کافه و رستوران هم در این استخر وجود دارد. پارکینگ این مجموعه تفریحی‌ 1000 خودرو را در خود جای می‌دهد‌. به همین دلیل می‌توانید با خیال راحت برای شنا و تفریح به این استخر سرپوشیده بروید و نگرانی بابت پارک خودروی خود نداشته باشید.

 

سخن پایانی

پارک بانوان پردیس شهر اصفهان یک مجموعه تفریحی‌ و فرهنگی بوده که مختص بانوان و دختران است. که دارای امکانات متنوعی هست. امکانات مختلف آن‌ را در این مقاله برای شما عزیزان شرح داده‌ایم. علاوه بر این به دو مجموعه تفریحی‌ یعنی استخر آبسار رشت و پارک پلاژ بانوان بندربوشهر اشاره کرده‌‌ایم. شما با مطالعه این مقاله با امکاناتی که در این مجموعه وجود دارد، می‌توانید آشنا شوید.

 

  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024