آخرین اخبار حوادث

Default Image

آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از آزادی فردی که برای دریافت ۵۰۰ میلیارد ریال تتر ربوده شده بود، با پیگیری‌های پلیس، خبر داد. به…

هوو، بلای جان زن اصفهانی شد



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
زن جوان وقتی متوجه شد که همسرش مخفیانه با زن دیگری ازدواج کرده است، با او دچار اختلاف شد، اما همین اختلافات به قیمت جانش تمام شد.

به گزارش همشهری، چند روز پیش، به پلیس شهرستان فلاورجان در استان اصفهان خبر رسید که زنی در باغی در اطراف این شهر به قتل رسیده است.

 

وقتی مأموران پلیس در باغ حاضر شدند، جسد زن 43ساله را دیدند که به صندلی بسته شده و بر اثر خفگی به قتل رسیده بود. شوهر این زن مدعی بود که همسرش از چند ساعت قبل به‌طور مرموزی ناپدید شده و او همه‌جا را به‌دنبالش گشته و در نهایت وقتی برای جست‌وجو به باغ‌ رفته، جسد همسرش را در آنجا پیدا کرده است. با انتقال جسد مقتول به پزشکی قانونی، تحقیقات کارآگاهان جنایی برای کشف راز این جنایت آغاز شد.

 

هرچند شوهر مقتول مدعی بود که نمی‌داند همسرش چطور و توسط چه‌کسی به قتل رسیده است، اما مأموران در جریان بررسی‌ها متوجه ضد‌ و نقیض‌گویی‌های این مرد شدند، چراکه وی ادعا می‌‌کرد هیچ اختلافی با همسرش نداشته و آنها زندگی آرامی داشته اند.

 

 

اما بررسی‌های پلیس نشان داد که در ماه‌های اخیر این زن و شوهر به‌شدت با هم اختلاف داشته اند و بارها با هم درگیر شده بودند. کارآگاهان که به شوهر مقتول مشکوک بودند، بررسی‌هایشان را ادامه دادند و به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد این مرد برخلاف ادعاهایش، آخرین کسی بوده که همراه مقتول دیده شده و در زمان جنایت نیز در باغ حضور داشته است. با این شواهد، مرد جوان دستگیر شد و در بازجویی‌ها به قتل همسرش اعتراف کرد. او گفت: مدتی قبل، عاشق زنی شدم و بدون اینکه همسرم از ماجرا بویی ببرد با او ازدواج کردم. زندگی مخفیانه من با همسر دومم ادامه داشت تا اینکه همسرم بو برد و از همان زمان اختلافات ما شروع شد.

 

او مرا تهدید می‌کرد و اختلافاتمان آنقدر شدید شده بود که در نهایت تصمیم به قتل وی گرفتم. این بود که روز حادثه به بهانه‌ای او را به باغ کشاندم و پس از بستن وی به صندلی، با چسب دهانش را بستم و او را به قتل رساندم. پس از آن نیز تلاش کردم با دروغ‌پردازی مسیر تحقیقات پلیس را عوض کنم، اما در نهایت دستم رو شد. به‌گفته سرهنگ حسین ترکیان، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان، تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------