آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه آذری جهرمی به زاکانی: چاهی نکن بهر کسی

وزیر ارتباطات دولت دوازدهم در پی افشای قرارداد محرمانه شهرداری تهران برای واردات خوردرو‌های برقی با یک شرکت ساختمانی در چین، واکنش نشان…

عکس یادگاری رئیسی در روز حمله نظامی پاکستان حاشیه ساز شد



رئیسی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

هم میهن نوشت: ابراهیم رئیسی هنوز درباره حمله نظامی پاکستان به خاک ایران که نقض تمامیت ارضی است و به مرگ چهار کودک، سه زن و دو مرد منجر شده ، کلامی بر زبان نیاورده است.

 

تیم رسانه‌ای دولت امروز در حاشیه سفر به دماوند و فیروزکوه، تصویری از ابراهیم رئیسی در هواپیما منتشر کرده که در حال تماشای قله دماوند از پنجره هواپیما است.

 

کوه دماوند در میان ایرانیان یک نماد ملی به شمار می‌رود. مظهر پایداری است و مقاومت. اما انتشار چنین عکسی در روزی که شاهد حمله‌های موشکی پاکستان به کشورمان هستیم چه معنایی دارد؟ 

 

آقای رئیس جمهور تا این لحظه سکوت پیشه کرده است و هنوز درباره این حمله که نقض تمامیت ارضی است و به مرگ چهار کودک، سه زن و دو مرد منجر شده ، کلامی بر زبان نیاورده است. گرچه این تصاویر بر حسب زمان و مکان انداخته شده است، ولی به‌نظر می‌رسد که مشاوران آقای رئیسی دقت کافی به معنای آن نداشته‌اند. بویژه اصل چنین سفر کم اهمیتی در شرایط پیچیده و حساس کنونی بسیار جای تعجب دارد.

 

رئیسی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

 

 واکنش عباس عبدی به سفر استانی رئیسی همزمان با حمله موشکی به سراوان

انتخاب | فعال سیاسی اصلاح طلب در توئیتی نوشت: خبر سفر رئیسی به فیروزکوه تابلوی دقیقی از وضعیت ایران و دغدغه‌های مدیران آن در پرداختن به مسائل اساسی کشور است.

 

عباس عبدی تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال سیاسی اصلاح طلب در واکنش به سفر استانی رئیس دولت سیزدهم به فیروزکوه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

 

دقایقی پیش رئیس جمهور همراه با برخی از اعضای کابینه وارد فیروزکوه شد تا مشکلات و مسائل این شهرستان را بررسی کند.

 

این خبر تابلوی دقیقی از وضعیت ایران و دغدغه‌های مدیران آن در پرداختن به مسائل اساسی کشور است.

 

 

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------