آخرین اخبار سیاست خارجی

«بایدن» برای یک جلسه توجیهی فوری به کاخ‌سفید بازگشت

رئیس‌جمهور آمریکا به‌دنبال حادثه سقوط بالگرد «سید ابراهیم رئیسی» تعطیلات خود را رها کرده و برای یک جلسه توجیهی فوری به کاخ‌سفید بازگشت. به گزارش خبرآنلاین، «جو بایدن»…

گروسی: گفتگو‌ها با ایران در سه مقوله ادامه دارند / برای تهران چارچوب زمانی تعیین نکردیم



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در یک نشست خبری در وین تصریح کرد گفت‌وگوها با ایران در سه مقوله ادامه دارند: مسائل پیرامون اجرای بازرسی‌ها، مسائل باقی‌مانده و اقدامات داوطلبانه اضافی که ایران باید انجام دهد.

فارس: مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در یک نشست خبری در وین تأیید کرد که رایزنی‌ها با ایران برای رسیدن به توافق با این کشور ادامه دارند.

 

او تصریح کرد گفت‌وگوها با ایران در سه مقوله ادامه دارند: مسائل پیرامون اجرای بازرسی‌ها، مسائل باقی‌مانده و اقدامات داوطلبانه اضافی که ایران باید انجام دهد.

 

مدیر کل آژانس گفت که خواستار آن است که «به زودی» شاهد انجام برخی اقدامات ملموس از سوی ایران باشد. 

 

او گفت چارچوب زمانی مشخصی تعیین نکرده اما بسیار خوب خواهد بود اگر ایران نخستین گام‌ها را قبل از نشست شورای حکام آژانس اتمی در ماه ژوئیه بردارد.

 

گروسی اذعان کرد قبل از آنکه ایران گام‌های مد نظر آژانس را بردارد به رایزنی‌های بیشتری نیاز خواهد بود. او گفت که حسین امیرعبداللهیان به او گفته ایران آماده همکاری در خصوص انجام اقدامات ملموس است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------