آخرین اخبار سیاسی

هاشمی طبا ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

چرا بعضی از چهره های سیاسی کشور ، استفاده از سلاح هسته ای را مطرح می کنند؟

اشمی طبا می گوید: قویا معتقدم غربی‌ها و به‌خصوص اشغالگران قدس به‌خوبی بر این وافق هستند که بر فرض داشتن سلاح هسته‌ای، مسئولان ایرانی هم…

شیوه مبارزه دولت رئیسی با فساد یک مو هم از سر اژدهای هفت‌سر فساد کم نمی‌کند



دولت رئیسی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

روزنامه هم میهن تاکید کرده که شیوه مبارزه دولت رئیسی با فساد یک مو هم از سر اژدهای هفت‌سر فساد کم نمی‌کند.

 

این روزنامه نوشت: دولتی‌ها کوشیده‌اند که ریشه ماجرا را به پیش از این دولت ربط دهند؛ رفتاری که صحیح نیست، زیرا مبالغی که در دولت قبل پرداخت شده، خیلی عادی و برای واردات چای بوده و رقم‌ها هم بسیار کوچک و معقول است. ولی جهش صدبرابری در دولت کنونی رخ داده که نشان می‌دهد مدیریت چای «دبش» در این دولت روابط ناسالم  بسیار مهمی داشته است که توانسته این رقم بزرگ را به دست آورد. این نحوه برخورد دولت، یکی از عوامل اصلی بروز فساد در این دولت است. کارگزاران آن گمان می‌کنند که تحت حمایت دولت هستند و کارها لاپوشانی می‌شود تا مبادا آبروی دولت برود. با این نحوه رفتار نه‌تنها هیچ‌یک از سرهای این اژدهای هفت‌سر را نمی‌توانید قطع کنید، بلکه یک مو هم از سر آن کم نخواهید کرد. 

 

آنچه که دولت محترم باید توجه کند این است که مسئله مردم بازداشت یا حتی اعدام افراد فاسد نیست، مگر آن قبلی‌ها را که خود شما در زمان ریاست قوه‌قضائیه اعدام کردید، چه دستاوردی برای مردم داشت؟ مسئله اصلی مردم پیشگیری از وقوع جرم و رخ ندادن فساد است. الان این رقم از جیب مردم رفته، مجازات خاطیان چه فایده‌ای برای مردم دارد؟ مگر اعدام قبلی‌ها مانع این فساد شد؟ هنوز هم دیر نشده است. همین هفته گزارش دقیقی از مبالغ ارزی پرداختی به آنان، میزان و کیفیت چای واردشده، طرح توجیهی برای شهر چای، مراجع تصویب‌کننده، ضمانت‌های اخذشده، هشدارهای داده‌شده و... بدهید. درغیراین‌صورت، شعار مبارزه با فساد مثل سایر شعارهای دولت تهی از واقعیت خواهد بود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------