آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا: ارسال تسلیحات به اسرائیل به دلیل عملیات رفح متوقف شد | سوخت فقط برای ۳ روز دیگر در رفح وجود دارد

لوید آستین وزیر دفاع آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی گفت که ارسال تسلیحات به اسرائیل به دلیل عملیات رفح متوقف شد و تصمیم نهایی درباره…

بایدن: جمهوریخواهان تصمیم بگیرند؛ خدمت به آمریکا یا ترامپ



بایدن،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق این کشور و رقیب انتخاباتی خود برای انتخابات ۲۰۲۴ تاخت و گفت: جمهوری خواهان باید تصمیم بگیرند که به چه کسی خدمت می کنند؛ دونالد ترامپ یا مردم آمریکا.

به گزارش ایرنا، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی در سخنانی از کاخ سفید، آشکارا دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا را مسئول شکست مورد انتظار لایحه مرزی دو حزبی دانست.

 

بایدن با انتقاد از ترامپ گفت که رییس جمهور سابق آمریکا می‌خواهد این موضوع را تبدیل به یک موضوع انتخاباتی کند و «او ترجیح می‌دهد مرزها را به سلاح تبدیل کند تا اینکه آن را حل کند.» او از جمهوری‌خواهان خواست که «کمی استقامت» نشان دهند و در مقابل ترامپ ایستادگی کنند.

 

رئیس جمهور آمریکا ادامه داد که ترامپ در ۲۴ ساعت گذشته با اعضای جمهوری خواه مجلس نمایندگان و سنا تماس گرفته و آنها را تهدید و سعی کرده است آنها را ترغیب به مخالفت با این لایحه کند و به نظر می رسد جمهوری خواهان تسلیم خواسته ترامپ شده اند.

 

بایدن گفت: جمهوری خواهان باید تصمیم بگیرند که به چه کسی خدمت می کنند: دونالد ترامپ یا مردم آمریکا. آیا آنها برای حل مشکلات وجود دارند یا فقط از آن مشکلات برای اهداف سیاسی استفاده می کنند.

 

وی ادامه داد: "دونالد ترامپ فکر می کند که این لایحه از نظر سیاسی برای او بد است. او حتی نمی داند که این لایحه به کشور کمک می کند. او طرفدار آن نیست. او ترجیح می دهد این موضوع را به سلاح تبدیل کند تا اینکه واقعاً آن را حل کند."

 

رئیس جمهور آمریکا افزود: همه نشانه‌ها حاکی از آن است که این لایحه حتی به مجلس سنا منتقل نخواهد شد. دلیل ساده آنهم ترامپ است. من خطاب به آن دسته از اعضای کنگره که فکر می‌کنند می‌توانند با تأمین مالی اوکراین مخالفت کنند و پاسخگو نباشند، می گویم تاریخ نظاره گر شما است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------