آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اسرائیل: عملیات ما در رفح ناقض پیمان صلح با مصر نیست / پیشنهاد حماس در مورد مذاکره از اصول و مواضع ما بسیار دور است

اوفیر جندلمن، سخنگوی دولت بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت، با بیان اینکه اسرائیل از حساسیت مربوط به انجام عملیات…

پادشاه انگلیس در بیمارستان بستری شد



پادشاه انگلیس،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
کاخ سلطنتی انگلیس روز جمعه اعلام کرد که چارلز سوم پادشاه ۷۵ ساله این کشور برای درمان عارضه پروستات در بیمارستان بستری شد.

به گزارش ایرنا، در بیانیه کاخ باکینگهام اشاره‌ای به نام بیمارستان نشده و این طور آمده است: پادشاه صبح امروز برای یک درمان برنامه ریزی شده، در بیمارستانی در لندن بستری شد.

 

رسانه‌های انگلیس می‌گویند که نامبرده را هنگام ورود به بیمارستان کلینیک لندن دیده‌اند. این همان بیمارستانی است که عروسش (همسر ولیعهد) برای درمان عارضه شکمی بستری است. گفته می‌شود که چارلز پیش از بستری شدن، با وی دیدار کرده است.

 

کاخ باکینگهام برای جلوگیری از بروز گمانه‌زنی‌ها درباره وضعیت سلامتی پادشاه انگلیس ادعا کرد که درمان نامبرده همسو با عارضه‌ای است که به طور طبیعی سایر مردان دچار می‌شوند، «اما تعاملات عمومی پادشاه برای مدت کوتاهی به تعویق خواهد افتاد»

 

چارلز سپتامبر سال ۲۰۲۲ میلادی در پی فوت مادرش الیزابت دوم به تاج و تخت رسید. اعتراض‌ها از همان زمان به برگزاری تشریفات پرخرج خاکسپاری، در بحبوحه مشکلات اقتصادی کشور بالا گرفت و جنبش ضد سلطنتی موسوم به «جمهوری‌خواه» چندین تظاهرات اعتراضی برپا کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------