آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اسرائیل: عملیات ما در رفح ناقض پیمان صلح با مصر نیست / پیشنهاد حماس در مورد مذاکره از اصول و مواضع ما بسیار دور است

اوفیر جندلمن، سخنگوی دولت بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت، با بیان اینکه اسرائیل از حساسیت مربوط به انجام عملیات…

عربستان: بیش از ۸۵ درصد از توصیه‌های سازمان ملل در زمینه حقوق بشر را اجرایی کرده ایم



رئیس کمیته حقوق بشر عربستان،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
«هلا مزید التویجری» رئیس کمیته حقوق بشر عربستان سعودی گفت: «براساس چشم انداز ۲۰۳۰، بیش از یکصد اصلاحات در خصوص حقوق بشر در کشور انجام شده و بیش از ۸۵ درصد توصیه‌ها در این زمینه را اجرایی کرده ایم.»

به گزارش شفقنا به نقل از الخلیج آنلاین، التویجری که در جلسه سازمان ملل سخن می‌گفت، افزود: در سال گذشته میلادی، عربستان اصلاحات و تحولات تاریخی و متنوعی را در زمینه‌های مختلف حقوق بشر در چارچوب چشم انداز ۲۰۳۰ محقق کرد که شامل همه سطوح از حمله مقننه، قضایی، مجریه و همه موضوعات مرتبط با حقوق بشر می‌شود.

 

وی افزود: حقوق زنان و تمکین آن‌ها سهم بیشتری از اصلاحات و تحولات کشور در مدت مذکور را به خود اختصاص داد و در این زمینه بیش از پنجاه اصلاحات انجام شد.

 

التویجری افزود: در خصوص حقوق کودکان وتوصیه‌های ارائه شده در این زمینه، طرح ابتکاری محمد بن سلمان برای صیانت از حقوق کودکان در جهان سایبری تصویب شده است.

 

این مقام عربستانی در ادامه گفت: از ۴۵۰ توصیه‌ای که به عربستان در خصوص حقوق بشر شده، بیش از ۸۵ درصد از آن‌ها اجرایی شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------