آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جان کربی: اسرائیل به آمریکا اطمینان داد که عملیات رفح محدود است

هماهنگ کننده امور راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا امروز در مصاحبه‌ای ادعا کرد: اسرائیل به آمریکا اطمینان داد که عملیات رفح محدود است. به…

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا: به رای‌گیری درباره تحقیقات استیضاح بایدن نزدیک شده‌ایم



جو بایدن،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا می گوید به رای گیری درباره تحقیقات استیضاح بایدن نزدیک است.

به گزارش شفقنا به نقل از گاردین، «مایک جانسون» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد: جمهوری‌خواهان در آستانه برگزاری رای‌گیری رسمی برای آغاز تحقیقات استیضاح جو بایدن هستند. جانسون در جریان یک برنامه تلویزیونی که از شبکه دست راستی فاکس نیوز پخش شد گفت: من فکر می کنم این کاری است که باید در این مقطع انجام دهیم.

 

جمهوری خواهان ماه ها را صرف تحقیق در مورد معاملات تجاری بایدن و پسرش هانتر کرده اند، به این امید که موارد نادرستی را که می توانند به عنوان مبنایی برای استیضاح استفاده کنند، بیابند. مجلس نمایندگان هنوز به طور رسمی به تحقیقات استیضاح رای نداده است، زیرا برخی از جمهوری خواهان علناً در مورد وجود شواهد کافی برای توجیه چنین اقدامی ابراز تردید کرده اند.

 

کاخ سفید با استناد به نظر سال 2020 دفتر مشاور حقوقی وزارت دادگستری مبنی بر نیاز به رای کامل مجلس، تلاش‌های جمهوری‌خواه را برای وادار کردن کمیته استیضاح به شروع این روند، رد کرده است.

 

جانسون در این برنامه تلویزیونی تاکید کرد: ما آرای کافی برای شروع روند تحقیقات در مورد استیضاح رییس جمهور بایدن را در اختیار داریم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------