آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اسرائیل: عملیات ما در رفح ناقض پیمان صلح با مصر نیست / پیشنهاد حماس در مورد مذاکره از اصول و مواضع ما بسیار دور است

اوفیر جندلمن، سخنگوی دولت بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت، با بیان اینکه اسرائیل از حساسیت مربوط به انجام عملیات…

بایدن: می‌دانم که پیرم اما دموکراسی در خطر است!



بایدن،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
جو بایدن، پیرترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا اذعان کرد که متوجه سن بالای خود است اما قصد شرکت در انتخابات ۲۰۲۴ را دارد زیرا «دونالد ترامپ می‌خواهد دموکراسی آمریکا را نابود کند».

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، جو بایدن ۸۰ ساله معمولا از سخن درباره سن خود پرهیز می‌کند اما این بار طی یک مراسم جمع‌آوری کمک‌های مالی در تئاتر برادوی در شهر نیویورک گفت: تجربه‌ام به من کمک کرده تا با بحران‌هایی مثل اوکراین و کووید-۱۹ مقابله کنم.

 

او در ادامه اذعان کرد: بسیاری از مردم ظاهرا بر روی سن من متمرکز شده‌اند. باور بفرمایید من چنین چیزی را درک می‌کنم! من بیشتر از هر شخص دیگری می‌دانم.

 

بایدن افزود: من در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ شرکت می‌کنم زیرا دموکراسی در خطر است. دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا و دیگر همراهان جمهوری‌خواه او مصمم هستند تا دموکراسی آمریکا را نابود کنند.

 

نتایج نظرسنجی سی‌بی‌اس نیوز/ یوگاو نشان می‌دهد اگر جو بایدن برای بار دوم رئیس‌جمهور آمریکا شود، تنها ۳۴ درصد فکر می‌کنند او تا پایان دوره‌اش رئیس‌جمهور خواهد ماند و ۴۴ درصد معتقدند او پیش از پایان دوره‌اش کاخ سفید را ترک خواهد کرد.

 

براساس نتایج این نظرسنجی، علی‌رغم سه سال تفاوت سنی میان بایدن و ترامپ، اما اکثرا نسبت به سن و سلامت روانی جو بایدن ابراز نگرانی می‌کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------