آخرین اخبار بین الملل

عملیات گسترده در رفح ,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل

آکسیوس: عملیات اسرائیل برای تسلط بر گذرگاه رفح، عبور از خطوط قرمز بایدن نیست

پایگاه خبری «آکسیوس» شامگاه سه‌شنبه گزارش داد که کاخ سفید معتقد است عملیات اسرائیل برای تسلط بر گذرگاه رفح، عبور از خطوط قرمز «جو بایدن»…

تحریم ۳ شخصیت حقیقی و حقوقی در ارتباط با برنامه موشکی کره شمالی از سوی آمریکا



وزارت خزانه‌داری آمریکا،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا (OFAC) روز پنجشنبه به وقت محلی تحریم‌هایی را علیه ۲ فرد و یک نهاد به دلیل کمک به تامین مالی برنامه موشکی کره شمالی اعمال کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از تارنمای وزارت خزانه‌داری آمریکا، در بیانیه‌ای که به همین مناسبت صادر شده، آمده است: این اقدام در واکنش به تلاش نافرجام کره شمالی برای پرتاب یک ماهواره شناسایی در هفته گذشته انجام شده است.

 

این بیانیه می‌افزاید: ایالات متحده در هماهنگی با کره جنوبی و ژاپن، ۲ فرد به اسامی جان جین یونگ (تبعه کره شمالی) و سرگئی میخایلوویچ کوزلوف (تبعه روسیه) و شرکت روسی اینلکت را به دلیل مشارکت در تامین مالی برنامه موشکی کره شمالی به لیست تحریمی خود در ارتباط با این کشور اضافه کرد.

 

در این بیانیه تاکید شده است: اقدام امروز دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری ایالات متحده (OFAC) در پاسخ به تلاش کره شمالی برای پرتاب ماهواره شناسایی به مدار (زمین) در ۲۴ آگوست (دوم شهریور) انجام می‌شود که دومین تلاش ناموفق این کشور برای انجام این کار در طول ۳ ماه گذشته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------