آخرین اخبار بین الملل

عملیات گسترده در رفح ,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل

آکسیوس: عملیات اسرائیل برای تسلط بر گذرگاه رفح، عبور از خطوط قرمز بایدن نیست

پایگاه خبری «آکسیوس» شامگاه سه‌شنبه گزارش داد که کاخ سفید معتقد است عملیات اسرائیل برای تسلط بر گذرگاه رفح، عبور از خطوط قرمز «جو بایدن»…

ترامپ با قید وثیقه از زندان آزاد شد/ ثبت شماره مخصوص زندانیان برای رئیس جمهور سابق آمریکا



ترامپ،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری سابق آمریکا برای تفهیم اتهام در پرونده تلاش برای تغییر نتایج انتخابات ۲۰۲۰ خود را تسلیم مقام‌های زندان فولتون کانتی در ایالت جورجیا کرد.

به گزارش ایسنا، ترامپ پس از بازداشت موقت، تحت یک سری شرایط توافق‌شده از جمله وثیقه ۲۰۰ هزار دلاری، آزاد خواهد شد.

 

رئیس جمهور سابق آمریکا مدعی است بیگناهم و این یک روز واقعاً غم انگیز برای آمریکا است که هرگز نباید تکرار شود. اتهامات علیه من بی‌اساس است.

 

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا  و یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ این کشور، برای تعیین قرار در پرونده توطئه برای براندازی در انتخابات ۲۰۲۰ در ایالت جورجیا خود را به زندان فولتون کانتی تسلیم کرد و پس از دقایقی و با ارائه وثیقه ۲۰۰ هزار دلاری بصورت موقت آزاد شد.

 

برای ترامپ شماره مخصوص زندانیان ثبت شد

دونالد ترامپ نخستین رئیس جمهور تاریخ آمریکا لقب گرفت که عکس مخصوص زندانیان از او گرفته شد.

 

در این زندان از دونالد ترامپ عکسی گرفته شد که مخصوصا زندانیان است.

 

با این عکس، دونالد ترامپ به نخستین رئیس جمهور تاریخ آمریکا تبدیل شد که عکس مخصوص زندانیان از او گرفته می‌شود. به ترامپ شماره مخصوص زندانیان نیز داده شد.

 

به این ترتیب، چهل وپنجمین رئیس جمهور تاریخ آمریکا حالا با شماره ۰۱۱۳۵۸۰۲۹ پی نیز شناخته می‌شود. ترامپ پس از حضور در این زندان، شهر آتلانتا را به مقصد نیوجرسی و حضور در باشگاه گلف ترک کرد.

 

ترامپ،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

ده روز دیگر ترامپ برای تفهیم اتهام به زندان جورجیا مراجعه می‌کند

دونالد ترامپ ده روز دیگر باید برای تفهیم اتهام به زندان جورجیا بازگردد و خودش را تسلیم مسئولان قضائی کند تا مراحل رسیدگی به پرونده اش پیگیری شود.

 

به گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا امروز خودش را به زندان شهر آتلانتا در ایالت جورجیا تسلیم کرد و کار‌های اولیه درباره رسیدگی به پرونده او انجام شد. او سپس به شهر خودش بازگشت.

 

گام بعدی عبارتست از ارسال احضاریه برای تفهیم اتهام به ترامپ. رویه‌ها در پرونده‌هایی که در سطح دولت فدرال آمریکا مطرح می‌شود متفاوت است بطوریکه احضاریه برای تفهیم اتهام و حضور در دادگاه همگی در یک زمان انجام می‌شود. اما در پرونده زندان فولتون، ابتدا درباره قرار وثیقه ترامپ مذاکره شد. سپس او برای تفهیم اتهام به زندان مراجعه می‌کند و مراحل دیگر هم به ترتیب پیگیری می‌شود و درنهایت هم در محضر قاضی حاضر می‌شود.

 

گفته می‌شود قرار است دونالد ترامپ پنجم سپتامبر (ده روز دیگر) برای تفهیم اتهام به این مکان بازگردد. با این اوصاف، رئیس جمهور سابق آمریکا و هجده متهم دیگر همگی باید برای این جلسه به زندان فولتون بازگردند. البته به صورت همزمان، به چالش کشیدن حقوقی این فرایند نیز از جانب گروه وکلای ترامپ دنبال خواهد شد.

 

ترامپ ضمن رد تمام موارد اتهامی: هیچ اشتباهی مرتکب نشده ام

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در نخستین اظهارات پس از آزادی از زندان "فولتون کانتی" در ایالت جورجیا ضمن رد تمام موارد اتهامی علیه خود گفت: این رویکرد (حضور در زندان) به منزله دخالت در انتخابات آتی ریاست جمهوری و بسیار ناراحت کننده است. این روند به سخره گرفتن عدالت است و پیشتر در کشور ما سابقه نداشته است. آن‌ها از این روش برای تبلیغات انتخاباتی استفاده می‌کنند.

 

وی افزود: ما هیچ کار اشتباهی انجام نداده ایم. ما حق داریم هر انتخاباتی را که معتقدیم شفاف نبوده است، به چالش بکشیم.

 

ترامپ تصریح کرد: همه می‌دانند من از حمایت گسترده‌ای برخوردارم و به زودی شما را خواهم دید.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------