آخرین اخبار سیاست خارجی

کمال خرازی ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

کمال خرازی : در صورت تهدید موجودیت ایران دکترین هسته‌ای خود را تغییر می دهیم

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی اظهار داشت: در صورتی که رژیم صهیونیستی جسارت کند و به تاسیسات هسته ای ایران لطمه بزند، سطح بازدارندگی ما متفاوت خواهد شد. ما تصمیمی برای…

ملاقات باقری کنی و مورا درباره مذاکرات احیای برجام



مورا و باقری،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
معاون سیاسی وزیر امور خارجه که به ژنو سفر کرده است با " انریکه مورا "معاون مسئول سرویس سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیدار و رایزنی کرد.

به گزارش ایسنا، علی باقری در صفحه اجتماعی ایکس در این ارتباط نوشت :« در ملاقات با انریکه مورا در ژنو، در خصوص تحولات مهم منطقه‌ای و بین‌المللی، بویژه شرایط وخیم بشری در غزه تبادل نظر کردیم و آخرین وضعیت مذاکرات رفع تحریم‌ها نیز مورد بحث قرار گرفت.»

 

بر اساس این گزارش، انریکه مورا، معاون مسئول سرویس سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز  روز پنج‌شنبه در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس «توییتر سابق» در ارتباط با این دیدار نوشت: "در این لحظه حیاتی در منطقه تبادل نظر به موقعی با باقری کنی، معاون سیاسی وزیر خارجه ایران درخصوص مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی داشتیم. دیپلماسی و تعامل همچنان بهترین راه برای جلوگیری از تشدید تنش‌ها است."

 

معاون مسئول سیاست خارجی اروپا: گفتگویی به موقع با علی باقری درمورد مسائل منطقه ای و بین المللی داشتم

مورا معاون جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، از گفتگو با علی باقری معاون سیاسی وزارت خارجه ایران خبر داد. 

 

مورا در صفحه ی شخصی خود در توییتر نوشت: گفتگوی به موقع با علی باقری درمورد مسائل منطقه ای و بین المللی و در زمانی حساس برای منطقه. دیپلماسی و تعامل همچنان بهترین راه اجتناب از تشدید تنش هاست.

 

گفت‌وگوی تلفنی امیر عبداللهیان و هنیه در مورد آخرین تحولات غزه

وزیر امور خارجه ایران در این ارتباط در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: « در تماس تلفنی امشب با آقای شیخ اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس، در خصوص آخرین تحولات غزه و کرانه باختری در فلسطین گفتگو و تبادل نظر کردیم.»

 


تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------