آخرین اخبار سیاست خارجی

کمال خرازی ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

کمال خرازی : در صورت تهدید موجودیت ایران دکترین هسته‌ای خود را تغییر می دهیم

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی اظهار داشت: در صورتی که رژیم صهیونیستی جسارت کند و به تاسیسات هسته ای ایران لطمه بزند، سطح بازدارندگی ما متفاوت خواهد شد. ما تصمیمی برای…

صوت افشا شده ترامپ توسط CNN: مارک میلی نقشه حمله به ایران را داشت



ترامپ،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
صوت افشا شده ترامپ، این روزها مثل بمب در سیاست داخلی آمریکا و در خصوص اتهامات علیه ترامپ صدا کرده و محل بحث و مناقشه شده است. زیرا نشان می‌دهد ترامپ اسناد سرّی را از دولت با خود خارج کرده است.

به گزارش فارس، خبرگزاری CNN صوتی را افشا کرده که در آن ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا تصریح کرده است: « ژنرال مارک میلی فرمانده ستاد مشترک ارتش آمریکا در زمان ریاست جمهوری وی نقشه حمله به جمهوری اسلامی ایران را داشته است».

 

در این صوت ترامپ با تورق اسناد فوق سری می‌گوید: ببینید میلی به عنوان نمونه گفت «می‌خواهم به ایران حمله کنم»، من کلی برگه دارم که نشان می‌دهد میلی با وزارت دفاع آمد (اینها دلیل پیروزی در پرونده‌ام است، فقط موضوع این است که اینها فوق سری است، اینها اخبار سری هستند) و میلی گفت می‌خواهد به ایران حمله کند، نظامی‌ها این اسناد را تهیه کردند و به من دادند.

 

وی در ادامه تأکید می‌کند: من به عنوان رئیس جمهور می توانستم آنها را از طبقه‌بندی خارج کنم، اما الان نمی‌توانم و اینها سری است، شما هم شاید این موضوع باورتان نمی‌شد اما الان که اسناد آن را دیدید دیگر باور کردید.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------