امتحانات پایان ترم دانشگاه آزاد حضوری و در واحد محل سکونت دانشجویان برگزار می‌شود



 اخبار دانشگاه ,خبرهای دانشگاه, کنکور
مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد گفت: به منظور جلوگیری از ترددهای غیرضروری و رفاه حال داشجویان، امتحانات پایان ترم این دانشگاه در واحد دانشگاهی محل زندگی دانشجویان برگزار می‌شود و نیازی به مراجعه به واحد دانشگاهی مبدا نیست. 

رضا همدانچی مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌‌وگو با فارس درباره چگونگی  برگزاری امتحانات پایان ترم و ترم تابستانی این دانشگاه، گفت: براساس تصمیم هیات رئیسه دانشگاه آزاد به منظور جلوگیری از ترددهای غیرضروری و رفاه حال داشجویان برای برگزاری امتحانات پایان ترم جاری و با توجه به مسائل بهداشتی که امکان بازگشایی خوابگاه‌ها وجود ندارد، دانشجویان این دانشگاه‌ می‌توانند برای شرکت در امتحانات پایان ترم در واحد دانشگاهی محل زندگی خود یا نزدیک‌ترین واحد دانشگاهی محل زندگی حضور پیدا کنند و در آن واحدها امتحان پایان ترم بدهند و نیازی به مراجعه به واحد دانشگاهی مبدا خود ندارند. 

 

وی افزود: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی باید قبل از شروع امتحانات به واحدهای دانشگاهی مورد نظر مراجعه کرده و با ارائه پرینت انتخاب واحد و زمان‌بندی امتحانات، درخواست خود مبنی بر حضور در جلسات امتحانی در واحد مذکور را ارائه کنند. 

 

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: سوال‌های امتحانی این دانشجویان همان سوالات واحد دانشگاهی مبدا خواهد بود که با ارسال به واحد دانشگاهی  مورد نظر در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد و دستورالعمل این موضوع طی هفته آینده به واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی از سوی سازمان مرکزی ابلاغ می‌شود. 

 

وی یادآور شد: کلاس‌های آموزشی و جبرانی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۷ خرداد ماه به صورت مجازی برقرار است. از ۱۷ تا ۲۴ خرداد ماه فرجه‌ای برای آماده شدن امتحانات وجود دارد. ترتیبی اتخاذ شده تا از ابتدای هفته جاری اساتید در همه مقاطع تحصیلی در واحدهای دانشگاهی خودشان حضور داشته باشند و پاسخگوی سوالات و اشکالات دانشجویان دانشگاه آزاد باشند. 

 

همدانچی اضافه کرد: امتحانات پایان ترم دانشگاه آزاد از ۲۴ خرداد آغاز می‌شود و طی ۳ هفته تا ۱۳ تیرماه ادامه دارد. 

 

وی به چگونگی برگزاری ترم تابستان اشاره کرد و گفت: ترم تابستان دانشگاه آزاد اسلامی به صورت مجازی خواهد بود و ثبت‌نام از ۱۳ تیرماه بلافاصله پس از پایان امتحانات پایان ترم انجام خواهد شد. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------