نکونام: نگران داوری هستیم اما به داوران اعتماد می‌کنیم!



 سرمربی تیم فوتبال استقلال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: هیچ یک از پنج دیدار باقی مانده ما راحت نیست.

به گزارش فارس، جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با ذوب‌ آهن، اظهار داشت: هیچ یک از پنج دیدار باقی‌مانده تا پایان فصل راحت نیست و باید تمام تمرکز و تلاش خود را برای رسیدن به موفقیت به کار بگیریم. می‌دانیم کجای کار هستیم و از بازی چه می‌خواهیم. دوست داریم شرایط بازی را کنترل کنیم و در نهایت به پیروزی برسیم.

 

وقتی با بازیکنان صحبت می‌کردیم همه از اهمیت بازی و مسئولیت بزرگی که روی دوشمان است اطلاع داریم. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به موفقیت برسیم.وی افزود: از روز اول تا الان گفتم باید در هر بازی بهترین عملکرد را داشته باشیم. باید بیشترین تلاش را انجام بدهیم و هر اتفاقی بیفتد قسمت و تقدیر است‌. سرمربی تیم فوتبال استقلال درمورد اینکه پس از مدت‌ها در نشست خبری قبل از بازی شرکت می‌کند، گفت: در دعوا و دوستی همیشه علاقه دارم پاسخگو باشم و از این کار خیلی خوشحالم اما شرایط خیلی مهم است. همین الان تیم من تمرین دارد و بازیکنانم در رختکن هستند اما برای جواب دادن اینجا نشسته‌ام. اگر شرایط باشد به نشست باشد می‌روم و نباشد نمی‌روم. هیچکس هم نمی‌تواند به من بگوید به سازمان لیگ بیا! تمام دنیا را نگاه کنید. بغل زمین تمرین هر تیم یک سالن را آماده می‌کنند. دوستان خبرنگار می‌آیند پذیرایی می‌شوند و نشست برگزار می‌شود. امروز خوب است که توانستم به سازمان لیگ بیایم و سپس به تمرین بروم. مشکلی نیست که دیر می‌رسم.
به خبرنگاران بی‌احترامی نکردم اما باید برنامه‌ریزی سازمان لیگ درست شود
نکونام تصریح کرد: اگر هتل المپیک باشم و از آن سمت تهران با این ترافیک بخواهم به سازمان لیگ بیایم، باید چه کار کنم؟ اگر نتوانم بیایم نمی‌آیم. هیچ وقت به خبرنگاران بی‌احترامی نکرده و نمی‌کنم. در حوزه من نیست اما این اتفاق باید درست شود. باید سازمان لیگ کار را درست کند. سال بعد یا ۱۰ سال بعد هم اگر مربیگری کنم و در این فوتبال باشم، اگر نتوانم به سازمان لیگ بیایم، نمی‌آیم. این مبنی بر بی‌احترامی به رسانه‌ها نیست بلکه باید برنامه‌ریزی درست شود.


هیچ قولی جز تلاش کردن به مالکان و مدیریت باشگاه ندادم

وی در واکنش به این موضوع که سرانجام برنده دوئل با مدیریت باشگاه شد و در حال حاضر فضای استقلال با حضور آتیلا حجازی و حمایت پیشکسوتان و هواداران، یکدست‌تر و همدل‌تر شده است، گفت: هر تیمی متحدتر باشد، قطعا نتایج بهتری می‌گیرد. فقط درمورد قهرمانی حرف نمی‌زنم. این را در هر جایی می‌بینید. آتیلا حجازی و پدر مرحومش یک نام پرافتخار برای باشگاه استقلال هستند. افتخار می‌کنیم او در کنار ما است. علی عسگری و شهریاری نیز در این مدت نشان دادند چه قدر تیم، باشگاه و مالکیت برایشان مهم است تا بتوانیم کارها را انجام بدهیم. صحبت‌های خوبی داشتیم و آینده به دستان این عزیزان است. دوست داریم استقلال بهترین نتایج را بگیرد. به جز تلاش کردن هیچ قولی نداده‌ایم. سرمربی استقلال ادامه داد: در جلساتی که با این دوستان و به ویژه سمیعی داشتیم، تمام برنامه‌ریزی ما برای این پنج هفته است تا بتوانیم از هفته آینده تمدید قرارداد بازیکنان را شروع کنیم.


اصفهان و تهران تقابلی با هم ندارند اما صحبت هواداران پرسپولیس و سپاهان را نشنیدم

نکونام در پاسخ به این سوال که چه صحبتی با هواداران استقلال برای تکرار نشدن اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان و تقابل استقلال و تهران در ورزشگاه آزادی دارد، عنوان کرد: تقابلی وجود ندارد. همه برای یک کشور هستیم و با هم دوست هستیم. خواهش می‌کنم با این مسائل اصفهان و تهران را مقابل هم نگذارید. قسم می‌خورم آن صحبت‌ها را گوش نکردم. مرا می‌شناسید و می‌دانید صادقانه صحبت می‌کنم اما هرکس اشتباه کند، باید تاوانش را هم بدهد. البته نمی‌توانیم منکر عملکرد هواداران در بازی‌ها شویم. وی افزود: بازی قبلی استقلال روی سکو بودم و شنیدم هواداران رقیب به من بی‌احترامی کردند. این مسائل در فوتبال ما است و متاسفانه باید آن را بپذیریم. با این وجود نمی‌توانم درمورد اتفاق اخیر صحبت کنم‌. دوست دارم هواداران خودمان فردا با لباس، شال یا هرچیز دیگری که آبی است ورزشگاه را کاملا آبی کنند. ان‌شاءالله ما هم بتوانیم با یک بازی خوب به موفقیت برسیم. تمام تلاش خود را هم می‌کنیم. سرمربی استقلال درخصوص آخرین وضعیت آرمین سهرابیان و رافائل سیلوا، تاکید کرد: این هفته هر ۲ با ما تمرین کردند. امروز آخرین تمرین است و قطعا کنار ما هستند‌. استفاده از این بازیکنان بستگی به شرایط بازی دارد اما برای بازی با ذوب آهن کنارمان هستند.


نگران داوری هستیم اما به همه داوران اعتماد می‌کنیم

نکونام درمورد اینکه استقلال در دور رفت ضربه بدی از کوپال ناظمی که به عنوان داور بازی فردا انتخاب شد خورد و در دیدار رفت مقابل سپاهان هم این داور دقیقه ۹۰ به سود حریف پنالتی گرفت، توضیح داد: ناظمی واقعا داور خوب و شناخته‌شده‌ای است اما این ۲ اتفاق فاحش به ضرر ما افتاد. یک مورد دیگر هم است که در دقیقه ۹۱ بازی فولاد و مس رفسنجان، یک خطای اشتباه به ضرر ما گرفت و تیم من گل مساوی را خورد‌. این اشتباهات خیلی بزرگ شد اما پس از مسابقه اتفاق خاصی رخ نداد. در کل او داور خوبی است اما به این خاطر که تنها باخت استقلال در دیدار رفت با سپاهان روی اشتباه ناخواسته ناظمی رقم خورد، این اشتباه بزرگ شد.وی ادامه داد: نگاه ما تا فردا مثبت است و شرایط بازی را می‌دانیم. خودم فوتبال بازی کردم. یک بازی را ۲ بر صفر باختم اما با وجود اشتباه داوری، هیچ اشتباهی نکردم‌. با همان داور امسال یک بر صفر بردیم اما شدید اعتراض کردم. فوتبال و داوری را می‌فهمم. اصلا جسارت نمی‌کنم که داوری بلد هستم. فقط می‌دانیم داوران عزیز ما به چه شکلی قضاوت کرده و چگونه خطا می‌گیرند‌. به همه این عزیزان احترام می‌گذاریم و امیدواریم بهترین عملکرد را داشته باشند‌. دوست نداریم حقی از تیمی ضایع شود. فقط می‌خواهیم در زمین بجنگیم و تلاش کنیم تا هر تیمی لیاقت داشت برنده شود. خواسته زیادی به جز این نداریم اما در این چند هفته دیدید داوری‌ها به شکلی بوده که نمی‌شود اعتراض نکرد. همه می‌بینند چه اتفاقی افتاده است. نگرانیم اما به همه داوران اعتماد می‌کنیم.


آمار ذوب آهن برای رسانه‌ها جذاب است و درمورد مدیرعامل تابع باشگاه هستم

سرمربی استقلال درمورد عملکرد عالی ذوب آهن در بازی‌های خارج از خانه، تصریح کرد: آمار و ارقام برای رسانه و افرادی کارهای آنالیز را انجام می‌دهند جذاب است اما در فوتبال فردا 2 تیم با هم بازی می‌کنند و هر تیمی بهتر باشد، برنده می‌شود.نکونام درمورد اینکه صحبت‌های مطرح شده از ابتدای لیگ درخصوص سبک بازی استقلال تا چه اندازه برایش اهمیت دارد، گفت: هر جوری دلم بخواهد بازی می‌کنم. وی در واکنش به اینکه آیا تا زمان کسب قهرمانی این سبک را ادامه می‌دهد، گفت: تا هر موقع بخواهم. سرمربی استقلال درمورد اینکه دوست دارد چه کسی مدیرعامل باشگاه شود، توضیح داد: تابع باشگاه هستم و اتفاقات خوبی باید برای تیم و بازیکنانم بیفتد. چارچوب فوتبالی من مشخص است.نکونام درپاسخ به این سوال که آیا برای پرداخت مطالبات قبلی اعضای تیم صحبتی با احمد شهریاری داشته است، عنوان کرد: این‌ها کارهای مدیریتی است و چیزی نیست که بخواهم درموردش صحبت کنم.


واکنش نکونام به احتمال تغییر نام استقلال و گرفتن امضای تسویه حساب از بازیکنان
وی درپاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر انتشار خبری مبنی بر اینکه باشگاه قرار است امضای تسویه حساب از بازیکنان بگیرد و این موضوع چه قدر می‌تواند روی عملکرد تیم تاثیر بگذارد، توضیح داد:  خیالتان راحت باشد. هیج تاثیری نمی‌گذارد!سرمربی استقلال درخصوص احتمال تغییر نام این باشگاه، عنوان کرد: چیزهایی می‌گویید که دست من نیست. اگر بتوانم اسم را تغییر بدهم یا ندهم، آن موقع نظر خواهم داد. خود مسئولان و مدیریت باشگاه باید تصمیم بگیرند. استقلال برای ایران است و هر تصمیمی گرفته شود، تیم ما استقلال است. با افتخار زیر پرچمش بازی می‌کنیم و زحمت می‌کشیم.


یک خبرنگار عنوان کرد هواداران دوست دارند فوتبال زیبایی از استقلال و پرسپولیس ببینند و آیا برد یک بر صفر برایش معقول‌تر است یا برد با نتایچ پرگل که در ادامه خبرنگار دیگری گفت اجازه بدهید این سوال را کامل کنم که سرمربی آبی‌پوشان با خنده گفت: پس با هم هماهنگ کرده‌اید. نمی‌توانید سوالش را کامل کنید. خدا را شکر برخی مسائل بیرون می‌آید. البته مهم نیست از ابتدای فصل به این مسائل عادت کرده‌ایم و استوار در خدمت هستیم.سرمربی استقلال درمورد اینکه الگوریتم و فلسفه فوتبال مدنظرش چه شکلی است، عنوان کرد: 2 تیم با هم بازی می‌کنند و دوست دارم تیم من ببرد. فلسفه من به این شکل است.


 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------