اولین واکنش حامدی‌فر به اتفاقات جنجالی | مدیر آکادمی استقلال انتخاب شد



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
هافبک استقلال با عذرخواهی از مهرداد رضایی، مدعی شد که با این بازیکن دوست و رفیق است.

به گزارش ورزش سه، در پایان دیدار حساس استقلال و ذوب‌آهن که با پیروزی دراماتیک آبی‌ها به پایان رسید، اتفاقات جنجالی رخ داد که با واکنش‌های زیادی همراه بود. جایی که امید حامدی‌فر به سمت مهرداد رضایی رفت و پس از برخوردی که با این بازیکن داشت، باعث سرنگونی او شد.

 

حرکت حامدی‌فر به دلیل انتشار ویدیویی از بازی رفت دو تیم بود. جایی که مهرداد رضایی جملاتی را خطاب به بازیکن استقلال به زبان می‌آورد و همین موضوع سبب شده بود تا حامدی‌فر از بازیکن ذوب‌آهن کینه به دل گرفته و در پی جبران آن باشد.

 

این اتفاقات و حواشی پس از دیدار دو تیم باعث احضار هر دو بازیکن به کمیته انضباطی شد تا حامدی‌فر و رضایی در این خصوص توضیحات خود را در اختیار مسئولین کمیته انضباطی قرار دهند و در روزهای آینده نیز رأی این پرونده صادر شود.

 

اما حالا حامدی‌فر در گفت‌وگوی کوتاهی که داشته، ضمن عذرخواهی از مهرداد رضایی، مدعی شده که با این بازیکن رفیق است. حامدی‌فر ابتدا درباره بازی با ذوب‌آهن می‌گوید: ابتدا این برد را به هواداران تبریک می‌گویم. یکی از حساس‌ترین و مهم‌ترین بازی‌های فصل ما بود و خدا را شکر بازی را بردیم. از هواداران تشکر می‌کنم که تا ثانیه آخر تیم را حمایت کردند. مطمئن هستیم در بازی‌های باقی‌مانده نیز همه جوره از استقلال حمایت خواهند کرد.

 

او درباره جلسه‌ای که امروز درخصوص اتفاقات پس از بازی تشکیل شده، توضیح داد: همیشه تلاش کرده‌ام از حاشیه دور باشم. بعد از بازی هم مشغول شادی بودیم و اتفاقی افتاد که واکنشم را در پی داشت. امروز در جلسه کمیته انضباطی حاضر شدم و حرف‌هایم را زدم. جا دارد از مسئولان این کمیته تشکر کنم.

 

حامدی‌فر در پایان می گوید: من و مهرداد رضایی با هم دوست و رفیق هستیم و اتفاقی که بین ما افتاد طبیعی و فوتبالی بود. از مهرداد عزیز و خانواده‌اش هم عذرخواهی می‌کنم. همینطور از اهالی فوتبال چون دوست ندارم وارد حاشیه شوم.

 

سرمربی سابق صباباتری مدیر آکادمی استقلال شد

خبر ورزشی: محمد حسین ضیایی به عنوان مدیر آکادمی باشگاه استقلال انتخاب و به زودی معرفی خواهد شد.

 

مدیر آکادمی باشگاه استقلال به زودی و به صورت رسمی معرفی خواهد شد. محمد حسین ضیایی گزینه اصلی باشگاه استقلال است و مذاکراتی را با مدیران آبی‌پوشان داشته است.

 

وی سابقه بازی در تیم‌های مطرحی مانند وحدت، شاهین، تراکتورسازی و واشاش مجارستان را دارد.

 

ضیایی در زمینه مربی‌گری نیز سابقه زیادی از سال ۱۹۹۷ میلادی تاکنون دارد، از جمله تیم‌هایی که وی در آن به مربی‌گری پرداخته می‌توان به تیم‌های تراکتورسازی، پیکان، صبا باتری و مس کرمان اشاره کرد. ضیایی هم اکنون سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران است.وی سال‌ها پیش از این بازیکن جوانان استقلال بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------